مراسم کلنگ زنی مجتمع آموزشی، گردشگری رفاهی و فرهنگی واحد بین‌الملل چابهار برگزار شد

مراسم کلنگ زنی مجتمع آموزشی، گردشگری رفاهی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل چابهار با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی، رفاهی، گردشگری و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل چابهار صبح امروز با حضور علیرضا نورا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری فرماندار ویژه شهرستان چابهار، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی کشور، عباسعلی میر دبیر هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، سعید مقدم‌بقا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چابهار و تنی چند از مدیران استانی و شهڔستانی در روستای عثمان‌آباد چابهار برگزار شد.

مقدم بقا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چابهار در این مراسم اظهار کرد: این طرح در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در قالب یک پکیج آموزشی، گردشگری، رفاهی؛ فرهنگی و غیره خواهد بود که ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار کل مجموعه خواهد بود و برای ساخت فاز نخست این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

میر دبیر هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بالقوه شهرستان چابهار، وجود چنین مجموعه‌هایی در این شهرستان حائز اهمیت است و هرچقدر در این حوزه هزینه شود در کوتاه‌ترین زمان خروجی لازم را خواهد داشت و یکی دیگر از اهداف ایجاد مجتمع مسکونی با نیت خانه‌دار شدن کارکنان و استادان است.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار نیز در این مراسم دانشگاه آزاد اسلامی را نگین علمی عنوان کرد و توضیح داد: با توجه به پایین بودن زیرساخت‌های شهرستان و الگویی که برای چابهار تعریف شده می‌طلبد که سرمایه‌گذاری‌های مختلفی از جمله گردشگری رفاهی، اقتصادی و علمی آموزشی در این حوزه صورت پذیرد.

بامری ادامه داد: مجتمع فوق باید با توجه به شرایط اقتصادی این منطقه که نه‌تنها برای خود مجموعه دانشگاه؛ بلکه برای کل حوزه شهرستان و استان درآمدزا خواهد بود، در نظر گرفته شود و الگویی برای دیگر سرمایه‌گذاران باشد که این امر خود موجب ارتقای زیرساخت‌های شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027978

وب گردی

وب گردی