قطعات آیفون 11 جداسازی شد

اندکی بعد از عرضه مدل های سری آیفون 11 ویدئوهای مربوط به آنها نیز منتشر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، آیفون 11 در کنفرانس اپل که در 10 سپتامبر برگزار شد معرفی و سه روز بعد پیش سفارش آن آغاز شد و تحویل آن به کاربران از 20 سپتامبر شروع میشود. با این حال به لطف محصولاتی که قبل از این تاریخ ارسال شده بود ویدئوهای مربوط به iPhone 11 و iPhone 11 Pro Max شروع به منتشر شدن کرده اند.

در این راستا ، قطعات بزرگترین و گرانترین مدل این سری ، آیفون 11 پرو مکس جداسازی شد. بر خلاف دفعات قبلی که این ویدئوها را کانال های « iFixit » و « JerryRigEverything» منتشر میکردند اینبار کانال یوتیوب « DChannel» بود که اقدام به انتشار ویدئوی جدا سازی قطعات مدل Pro Max کرد.

قطعات آیفون 11 جدا شد

دستگاه دارای قابی مستطیل شکل است که قطعات سخت افزاری آنرا در بر گرفته است و باتری آن دارای ظرفیت 3969 میلی آمپر ساعت است. این بدان معنی است که در مقایسه با ظرفیت 3174 میلی آمپر ساعت آیفون XS شاهد افزایش 20 درصدی توان باتری هستیم.

برخلاف باتری دو تکه سری iPhone X این بار با باتری L شکل مواجه هستیم. درک تفاوت بین قطعات موجود در سری آیفون X و XS تقریباً با نگاه از خارج تقریبا امکان پذیر نبود. با این حال ، سری آیفون 11 شاهد تغییرات چشمگیری در طراحی داخلی است.

این کانال از مقایسه قطعات « iPhone XS» و آیفون 11 نیز غافل نشده و این دو گوشی را با هم مقایسه کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028001

وب گردی

وب گردی