6هزار اتوبوس آماده بازگشایی مدارس/ اختصاص خط ویژه برای دانش‌آموزان

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: 90 درصد اتوبوس‌های شهری موفق به اخذ معاینه فنی شدند و بر همین اساس سرفاصله حرکت نیز برای آنها کمتر می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران در مورد تمهیدات این شرکت به مناسبت بازگشایی مدارس گفت: اورهال کردن ( بازبینی کردن، معاینه کردن) اتوبوس‌های شهری در پایتخت انجام گرفته و در حال حاضر 97 درصد اتوبوس‌ها چه در بخش خصوصی و چه دولتی موفق به اخذ معاینه فنی شده‌اند.

وی افزود: به دلیل اورهال کردن اتوبوس‌ها سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها نیز کاهش می‌یابد و در ساعات پیک از ابتدای مهر سرفاصله حرکت میانگین برای خطوط بی آر تی 30 ثانیه و در خطوط عادی به کمتر از 8 ثانیه خواهد رسید.

سنندجی ادامه داد: همچنین 22 خط اتوبوس با سرفاصله حرکت 5 دقیقه در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌کنیم 6 هزار اتوبوس شهری امسال با کیفیت بهتری خدمات لازم را برای شهروندان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: 13 اتوبوس دو کابینه و 117 مینی‌بوس نیز به ناوگان حمل‌ونقل اضافه شده و شرایط حمل‌ونقل را همزمان با بازگشایی مدارس بهبود می‌بخشد.

وی از نصب 50 فیلتر دوده از هفته اول مهر بر روی اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: این موضوع نیز در کاهش آلودگی هوا بسیار تأثیرگذار است و به تدریج اتوبوس‌های بیشتری دارای فیلتر دوده خواهند شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1028010

وب گردی

وب گردی