منتشرکننده تصویر "روباه مثله شده" در فضای مجازی  دستگیر شد

از بازداشت فردی خبر داد که تصویر دردناک کشتن و مثله کردن یک قلاده روباه را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ رامین پاشایی با اعلام خبر بازداشت منتشرکننده تصویر کشتن یک قلاده روباه در فضای مجازی، درباره جزئیات این خبرگفت: در پی انتشار تصویر مربوط به جسد بی‌جان و تکه تکه شده یک قلاده روباه در فضای مجازی، پلیس فتا برحسب وظایف ذاتی خود، بلافاصله تحقیقات را برای شناسایی عامل انتشار این تصویر آغاز کرد.

معاون اجتماعی پلیس فتا افزود: کارشناسان فنی پلیس فتا استان آذربایجان غربی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، فرد مجرم را در شهرستان ماکو شناسایی و ضمن هماهنگی با سازمان محیط زیست استان وی را دستگیر کنند.

این مقان انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد گفت: برابر تعامل و همکاری به وجود آمده با سازمان محیط زیست و پیرو هشدارهای قبلی، هرگونه تصاویر مربوط به حیوان‌آزاری در فضای مجازی رصد و در صورت مشاهده موارد مشابه با انتشاردهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هموطنان در فضای مجازی می‌شود، با جدیت برخورد صورت می‌گیرد.

وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cybre police.ir بخش گزارشات مردمی منعکس کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028019

وب گردی

وب گردی