دانشگاه آزاد اسلامی به‌‌‌‌‌‌‌عنوان دانشگاه حل مسائل باید در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کند

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌‌‌‌‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی حرکت جهادی در جهت رفع نیازهای جامعه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، علی سروری مجد مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی در آئین معارفه و تکریم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و شهر اصفهان دارای معنویت فراوان است که همواره در آن نوای زیارت امام حسین(ع) و زیارت حرم امام رضا(ع)، برقرار بوده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به گسترش فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اقتصادی، مسئولیت مدیران دانشگاه آزاد اسلامی را در شرایط کنونی، بسیار سنگین ارزیابی کرد و گفت: تامین خواسته های دانشجویان بسیار مهم است و در روایات بسیاری تاکید شده حاجت‌های مردم به سوی شما از نعمت‌های خداست و از این حاجت‌ها نباید ملول شد و مدیران باید با ایثار و فداکاری در جهت حل مشکلات برآیند.

سروی مجد میراث فرهنگی به‌‌‌جا مانده در اصفهان را نماد تمدن اسلام در ایران دانست و افزود: در استان اصفهان ظرفیت‌های صنعتی، هنری، معماری، کشاورزی و گردشگری ممتازی وجود دارد که باید در حل مسائل دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به کمک گرفته شود. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی و ثمره خون مطهر شهیدان، رسالت دارد که با روحیه و حرکت جهادی در جهت رفع نیازهای جامعه گام بردارد و از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه حل المسائلی شناخته می شود، باید در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی داشته باشد و در زمینه تبدیل علم به ثروت، اقدامات موثری داشته باشد.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل با استفاده از توان متخصصان دانشگاهی، تاکید کرد: قرار است دانشگاه آزاد اسلامی نقش اجتماعی خود را در جامعه پررنگ‌تر کند و شرایط لازم برای ادامه تحصیل ناشنوایان در مقاطع تحصیلات تکمیلی را مهیا سازد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از زمینه‌های ارزشمند فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، حرکت در جهت توسعه و گسترش حوزه مدارس سما است که واحدهای دانشگاهی می‌توانند نقش موثری در این خصوص ایفا کنند.

سروری مجد با توجه به نقش مدیریت معنوی اصفهان در توسعه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت های بسیار خوب استان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در عرصه مسائل دانش بنیان پیشتاز و پیشرو باشد و مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تکیه بر توانمندی ها و تجربیات ارزشمند خود و بهره گیری از توان اساتید و دانشجویان، در تحقق اهداف توسعه دانش بنیان گام بردارد.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استانهای دانشگاه آزاد اسلامی با تجلیل از زحمات و خدمات احمد آذین در دوره تصدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اصفهان(خوراسگان)، انتخاب پیام نجفی مدیری متعهد، توانمند، صاحب اندیشه و باتجربه در امور دانش بنیان، به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه را به فال نیک گرفت و این انتصاب را به وی تبریک گفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028024

وب گردی

وب گردی