کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی، گردشگری رفاهی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی چابهار انجام شد

کلنگ مجتمع آموزشی، گردشگری رفاهی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی به زمین زده شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد چابهار، آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی، رفاهی،گردشگری و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل چابهار با حضور مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا نورا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، رحمدل بامری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، دکتر سلطانعلی میر دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در روستای عثمان آباد چابهار برگزار شد.

میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: با توجه به شرایط بالقوه شهرستان چابهار، وجود چنین مجموعه هایی در این شهرستان حائز اهمیت است و در کوتاهترین زمان خروجی لازم را خواهد داشت.

سعید مقدم بقا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چابهار نیز اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در قالب یک طرح آموزشی، گردشگری، رفاهی، فرهنگی خواهد بود.

بامری همچنین دانشگاه آزاد اسلامی را نگین علمی شهرستان عنوان کرد و افزود: با توجه به پایین بودن زیرساخت های شهرستان و الگویی که برای چابهار تعریف شده، باید سرمایه گذاری های مختلفی از جمله گردشگری، رفاهی، اقتصادی، علمی و آموزشی در این حوزه صورت پذیرد.

‏وی ادامه داد: مجتمع آموزشی، گردشگری رفاهی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی چابهار با توجه به شرایط اقتصادی منطقه نه تنها برای دانشگاه بلکه برای کل شهرستان و استان درآمدزا و باعث ارتقاء زیرساخت های شهرستان خواهد شد.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از مجتمع فولاد مکران

مشکینی همچنین در سفر به چابهار از مجتمع فولاد مکران بازدید کرد. این مجتمع در پیکره هشتم صنعتی منطقه آزاد چابهار به مساحت 300 هکتار با میزان کل سرمایه گذاری 30 هزار میلیارد ریال در حال احداث و قرار است سنگ دولومیت، بنتونیت و نرمه آهک، محصولات گندله، آهن اسفنجی و بریکت CBI تولید کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028063

وب گردی

وب گردی