نیروی انسانی مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین نقش را در ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه منابع انسانی، فیزیکی و مالی سه منبع اصلی در این دانشگاه هستند، گفت: نیروی انسانی مهمترین نقش را در ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد چابهار، بیست و یکمین جلسه شورای تخصصی معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‎ آزاد اسلامی با حضور مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، سلطانعلی میر دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و معاونان اداری در واحد چابهار برگزار شد.

مشکینی در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به درختی تنومند در آموزش عالی کشور تبدیل شده، گفت: مسیر این دانشگاه از توسعه کمی به کیفی است و باید به انتخاب اول داوطلبان در سال 1404 تبدیل شود.

وی تأکید کرد: یکی از نقاط قوت دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دانشگاه های دولتی این است که از ابتدا بدون وابستگی به منابع مالی دولتی، روی پای خود ایستاده است.

مشکینی با بیان اینکه منابع انسانی، فیزیکی و مالی سه منبع اصلی در دانشگاه هستند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام مأموریت اصلی خود باید این سه منبع را در کنار هم قرار دهد و استفاده درست و به جایی از این ظرفیت ها داشته باشد، البته نیروی انسانی مهمترین نقش را در ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

وی با تأکید بر ارتقای توانمندی نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: همه افراد در ارتقای دانشگاه تأثیرگذار هستند، بنابراین اگر افراد جایگاه اصلی خودشان را بدانند، دانشگاه با سرعت بیشتری در مسیر ارتقاء حرکت خواهد کرد.

میر نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای دانشگاهی استان و فعالیت های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی انجام شده، گفت: بدون تردید زحمات زیادی کشیده شد تا واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به چنین موفقیت، درجات و رتبه‌هایی دست یابد. اکنون وظیفه ماست که این حرکت و تعالی را همچنان مستدام و پابرجا به سمت آینده سوق دهیم تا افق درخشان‌تری در انتظار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

وی افزود: یکی از سرمایه‌های مهم در واحدهای دانشگاهی، سرمایه انسانی است که نباید از آن غافل شد، موفقیت و پیشرفت ما در همه مباحث و به ‌خصوص مسائل مالی در گرو برخورداری از سرمایه‌های مطلوب انسانی است.

در پایان این جلسه مشکینی از قسمتهای مختلف دانشگاه، زمین در دست احداث فوتبال ساحلی و سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028064

وب گردی

وب گردی