20 مجله علمی و پژوهشی در واحد تهران مرکزی منتشر می‌‌‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: 20 مجله علمی و پژوهشی در رشته‌‌‌های مختلف داریم که با مجوز رسمی از سازمان مرکزی در حال فعالیت است.

علی نیازی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در گفت‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره مجلات علمی منتشر شده در این واحد دانشگاهی گفت: در حال حاضر، 20 مجله علمی و پژوهشی در رشته‌‌‌های مختلف داریم که با مجوز رسمی از سازمان مرکزی در حال فعالیت بوده و 5 مجله هم اعتبار علمی وزارتین را کسب کرده است. یک مجله داریم که مرتبه isi دارد و توسط انتشارات اشپیرینگل چاپ می‌‌شود.

وی تشریح کرد: مجلات دیگر هم که در مرتبه علمی و پژوهشی وزارتین قرار دارند اکثرا در حوزه علوم انسانی هستند. تعدادی مجلات فعال دیگر هم در رشته‌‌های ریاضی، زیست شناسی و تربیت بدنی داریم و در تلاشیم تا این مجلات هم تایید وزارتین را دریافت کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی درباره نشریات بین‌‌‌المللی این واحد دانشگاهی خاطرنشان کرد: یک نشریه بین‌‌‌‌‌‌‌‌المللی در خصوص مهندسی بافت و پزشکی داریم که مقالاتی را در این موضوعات ارائه می‌‌‌‌‌‌دهد. این نشریه، توسط انشارات اشپیرینگل آلمان منتشر می‌‌‌شود.

وی متذکر شد: یک پژوهشکده مهندسی بافت هم در واحد تهران مرکزی داریم که تعداد زیادی دانشجو در این فضا مشغول به فعالیت و تحقیق در این حوزه هستند. نشریه‌‌ای که در زمینه مهندسی بافت و پزشکی در واحد تهران مرکزی، منتشر می‌‌‌‌شود متصل به دستاوردهای همین پژوهشکده است.

نیازی تصریح کرد: در حال حاضر، تمام نشریات دانشجویی که فعالیت دارند به صورت فصل‌‌‌نامه و 4 بار در سال منتشر می‌‌شوند. تعداد محدودی از این نشریات به صورت کاغذی منتشر می‌‌‌‌‌شود و بعد از آماده شدن هر نشریه، نسخه الکترونیکی آن همراه با فایل پی دی اف مقالات با فهرست کامل آن منتشر می‌‌‌شود. همه مجلات ما در سایت تهران مرکزی موجود است و کلیه مجلات مربوط به دانشگاه، بعد از دریافت تایید نهایی در سایت دانشگاه قرار می‌‌گیرند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی تاکید کرد: نویسندگان مطالب مجلات دانشگاهی واحد تهران مرکزی، صرفا از استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی نیستند. از تجربیات و قلم استادان دانشگاه‌‌‌های دولتی هم در انتشار این مجلات بهره‌‌‌مند می‌‌‌شویم و بسیاری از مطالبی که در مجلات واحد دانشگاهی ما منتشر می‌‌شود، حاصل تلاش و تحقیقات گروهی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028076

وب گردی

وب گردی