سعه صدر و تکریم ارباب رجوع مهمترین رکن رفتاری دانشگاه است

با شروع ثبت نام دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 در دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس واحد کرج طی بازدیدی از نزدیک بر روند ثبت نام دانشجویان نظارت کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، با شروع ثبت نام دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 در دانشگاه آزاد اسلامی، محمد حسن برهانی فر رئیس واحد کرج طی بازدیدی از نزدیک به مشاهده روندثبت نام پرداخت.

در این بازدید که رئیس واحد کرج را مدیرکل امور فرهنگی، رئیس دانشکده های حسابداری و مدیریت، روانشناسی، ادبیات و زبان های خارجی و تعدادی از مسئولین آموزشی دانشگاه همراهی می کردند؛ ضمن مشاهده روند ثبت نام برخی از مسائل و مشکلات موجود با دستور مسئولین حاضر مرتفع گردید.

رئیس واحد کرج با اشاره به ظرفیت های مناسب واحد کرج برای تحصیل اعم از فضا، امکانات و تجهیزات، بر لزوم ایجاد محیطی آرام و بدون استرس برای دانشجویان مخصوصا دانشجویان تازه وارد به دانشگاه تاکید کرد.

وی سعه صدر و تکریم ارباب رجوع را یکی از مهمترین ارکان رفتار در دانشگاه دانست و گفت: الگوی رفتاری کارکنان دانشگاه نشان‌دهنده سیاست کلی اداری و فرهنگی آن است و لذا از اهمیت خاصی برخوردار است.

برهانی فر از روند آرام و منظم ثبت نام دانشجویی در دانشکده های مختلف این دانشگاه ابراز رضایت نموده و از کارکنان و مسئولین مربوطه تقدیر کرد.

کد خبر: 1028110

وب گردی

وب گردی