شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2019 حضور می یابند

با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش بنیان و توانمند ایرانی برای شرکت در نمایشگاه جیتکس 2019 راهی مرکز تجارت جهانی دبی می‌شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مهم‌ترین هفته در تقویم تکنولوژی جهانی در 38 سال اخیر، هفته تکنولوژی جیتکس است. نمایشگاهی که به میزبانی دبی از 14 تا 18 مهر 1398 در مرکز تجارت جهانی دبی امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

نمایشگاه جیتکس دبی، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه است که هر ساله در فصل پاییز برگزار می‌شود و متخصصان این حوزه را دور هم جمع می‌کند. سی‌و‌نهمین دوره این نمایشگاه 14 تا 18 مهرماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی دبی برپا می‌شود. در این نمایشگاه پیشروان فناوری، سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها از تمام نقاط جهان گرد هم می‌آیند تا آینده صنعت و کسب و کارهای نوین خود را ارائه کنند.

ارتباط مستقیم با برترین شرکت‌های جهان

در این نمایشگاه، جدیدترین نوآوری‌ها و تکنولوژی‌ها در حوزه فناوری آی تی به نمایش گذاشته می‌شود. به واسطه وسعت و گستردگی موضوعات IT ارائه شده (حدود 20 بخش مختلف که در بیش از 10 صنعت کاربرد دارد) و حضور غرفه‌داران و بازدیدکننده‌های بسیار زیاد از اقصی نقاط جهان، تقریبا همه مدیران ارشد شرکت‌های معروف دنیا و متخصصان این صنعت در این رویداد بی‌نظیر شرکت می‌کنند.

علاوه بر آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌های حوزه فناوری، نمایشگاه جیتکس فرصتی ویژه و بسیار مناسب برای آشنایی و ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان، خرید و سفارش و اخذ نمایندگی محصولات است.

این نمایشگاه در حوزه‌های مختلفی چون رایانش ابری، بلاکچین، سخت افزار، نرم افزار، تکنولوژی مصرف کننده، پلت فرم تخصصی تجارت برای توزیع کنندگان گوشی‌های همراه، امنیت شبکه و زیر ساخت، دیتا سنتر یا مرکز داده، دیتاهای بزرگ، چاپ سه بعدی، شهرهای هوشمند، خانه‌های هوشمند، محل کار هوشمند، حمل و نقل در آینده، هواپیمای بدون سرنشین و پهپاد و رباتیک برگزار می‌شود.

با توجه به بزرگی، وسعت و اهمیت این نمایشگاه، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه تجارت ایران از اعزام شرکت‌های دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه جیتکس 2019 حمایت می‌کنند.شرکت‌های متقاضی می‌توانند تا 31 شهریورماه سال جاری به آدرس اینترنتی WWW.TESC.IR مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028113

وب گردی

وب گردی