جام قهرمانی تیم دوچرخه سواری مردان به مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اهدا شد

سرپرست تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشور سال 98 را به کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد در مراسم دریافت جام قهرمانی لیگ دوچرخه سواری گفت: اعضای این تیم از سرمایه های دانشگاه به شمار می آیند. این دانشجویان و جوانان توانستند تیم دوچرخه سواری دانشگاه را تشکیل دهند. آنها با رسیدن به عنوان قهرمانی پاسخ اعتماد دانشگاه را دادند و به خوبی واژه توانستن را صرف کردند.

او ادامه داد: تیمی که با کمترین امکانات و پشتوانه مالی و در کمترین زمان ممکن تشکیل شد ولی با اتکاء به پروردگار و نیروی جوانی، نشاط و بالندگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و با کادر فنی مجرب به موفقیت رسید.

جوانمرد افزود: ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به بلوغ کامل رسیده است، به طوری که امروز نقش موثری در ورزش کشور ایفا می‌کند و به عنوان بازوی پرتوان ورزش کشور به شمار می آید.

علی زنگ آبادی قهرمان اسبق آسیا و سرپرست تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی که پس از چند سال دوری مجددا در لیگ برتر دوچرخه سواری کشور حضور پیدا کرد، اظهار امیدواری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خون تازه ای به لیگ دوچرخه سواری کشور تزریق کرده است.

او ادامه داد: دراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران به جهت کسب این مقام سهمیه مسابقات برون مرزی را به دانشگاه آزاد اسلامی اهدا کرد، تا این تیم بتواند به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات کنتینانتال حضور پرفروغی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028139

وب گردی

وب گردی