دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی و شهادت پروری است

دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس، در بیانیه‌ای اعلام کرد دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی، شهادت پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی‌فقیه و تحقق همه آرمان‌های اسلام نبوی (ص) است. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بیانیه خود آورده است:‌ دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی، شهادت پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی‌فقیه و تحقق همه آرمان‌های اسلام نبوی (ص) و نهضت حسینی (ع) در آن مشعشع و دربرترین جلوه‌های زیبایی قرار دارد.
در این بیانیه آمده است: خالقان و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باصلابت و اراده پولادین و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود و نشان داد که سرنوشت هر ملتی به دست خود اوست.
«یکی از ثمرات دفاع مقدس فرهنگ‌سازی است. فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی که امروز از جوان و نوجوان تا پیر و کهنسال این ملت برای خداجویی، خداخواهی، خداباوری و خدامحوری در قول و عمل به آن تمسک می‌جویند، ثمره‌ای است که شهدای آن، امروز الگوی عملی و اسوه جوانان این ملت و دیگر ملت‌ها هستند. شهدایی که ملجاء برای انس و ارتباط و حاجت طلبی اقشار مختلف مردم و مزار مقدس آنها زیارت گاه معنوی و مقدس همه ارادتمندان است.»
دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل «قدس سره» و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم؛ سالروز دفاع مقدس را که باعث مجد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی گردید؛ به همه پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان، آزادگان، رزمندگان، و همه ارادتمندان و ملت اسلامی ایران و مستضعفان جهان عموماً و به ولی‌فقیه و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خصوصاً تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به درس‌آموزی از عزت‌آفرینی و افتخارات و دست آوردهای این حماسه عظیم فراهم می‌خواند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028181

وب گردی

وب گردی