«علی رجبی» مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، علی رجبی را به سمت مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، علی رجبی را به سمت مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی خطاب به آقای رجبی آمده است: بنا به پیشنهاد سرپرست محترم مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه و با توجه به مراتب تعهد و سوابق رسانه‌ای جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های مادی و معنوی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، توانمندی‌های نیروی انسانی متخصص و جوان کشور و روش‌های نوین رسانه‌ای در راستای تبدیل این رسانه به «دیده‌بانی برای جامعه علمی و دانشگاهی کشور» براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید:

1. ایجاد شبکه‌های گفتمانی و دانشجویی در راه اعتلای مسئله علم و پیشرفت ایران اسلامی

2. برگزاری دوره‌ها و فعال سازی حلقه‌های آموزشی و پژوهشی رسانه‌ای

3. ایجاد بسترهای لازم برای ارائه راهکارهای علمی در جهت حل مسائل اساسی کشور و تلاش برای ایجاد مطالبه اجتماعی در این مسیر

4. تلاش برای اعتلای جریان علمی کشور و جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و پیگیری دستورات رهبر معظم انقلاب در موضوع پیشرفت علمی کشور موفق و مؤید باشید.

علی رجبی دانش‌آموخته رشته مدیریت فرهنگی است که پیش از این مدیرکل رسانه‌های نو خبرگزاری مهر بوده و سابقه فعالیت در روزنامه همشهری، هفته‌نامه پنجره، سایت خبری الف و همکاری با برخی رسانه‌های دیگر را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028233

برچسب‌ها