خلوص نیت و تلاش با تمام وجود در کار جهادی معجزه می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل کارهای جهادی را فی سبیل الله و معامله با خدا دانست و گفت: در کار جهادی خلوص نیت و تلاش با تمام وجود، معجزه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی که ظهر امروز با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: کارهای جهادی فی سبیل الله و معامله با خدا است و در کار جهادی خلوص نیت و تلاش با تمام وجود، معجزه می‌کند.

وی افزود: بسیج دانشجویی سرمایه ارزشمندی برای دانشگاه است و بسیجیان با روحیه انقلابی فعالیت می‌کنند.

رسولی با یادآوری توصیه رهبری به جوانان که اول به خودسازی و سپس به جامعه سازی بپردازید، افزود: کار جهادی راه سعادت دنیا و آخرت همه انسانها است و هر کسی که جهاد می‌کند به نفع خود و به نفع جامعه است.

وی خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: کار شما غبطه آور است و شما مسیر سعادت را در پیش روی خود انتخاب کرده‌اید و پیش قدم و نقش فرهنگ سازی و الگودهی برای سایرین هستید.

رسولی ادامه داد: در کار جهادی از هیچ توانی فروگذار نمی شوید و با تمام وجود به صحنه می آیید و کار خالصی که رنگ و لعاب دیگری نداشته باشد و خدایی باشد را انجام می‌دهید.

وی به اهمیت بصیرت در کارها اشاره و افزود: اگر عنصر بصیرت هم در فعالیت ما وجود داشته باشد کار جهادی همان چیزی می‌شود که مد نظر فرهنگ دینی ما است.

رسولی بسیج دانشجویی را تشکلی فراگیر معرفی و افزود: کارهای جهادی باید در کارهای فرهنگی، درس خواندن، کارهای سیاسی و اقتصادی هم انجام شود.

شایان ذکر است در اردوهای جهادی تابستان 98، بسیج دانشجویی واحد اردبیل با فعالیت 80 نفر خواهر و برادر بسیجی در مناطق محروم شهر اردبیل با 4 کمیته فرهنگی و آموزشی، عمرانی، بهداشت و درمان و روشنگری حضور داشت و کلاس های آموزش زبان، ریاضی و احکام را برگزار و بسته های فرهنگی در بین دانش آموزان و بسته های غذا در بین نیازمندان را توزیع کرد.همچنین یک تیم پزشکی به محله مهر آباد اعزام و ویزیت رایگان اهالی محل انجام شد و در کمیته عمران نیز5 خانواده محروم شناسایی و در ساختمان آنها بازسازی، مرمت و تاسیس، نصب ایزوگام، تعمیر سقف، گچ کاری و لوله کشی انجام شد.

کد خبر: 1028259

وب گردی

وب گردی