لزوم صرفه‌جویی در منابع و استفاده حداکثری از سرمایه‌های موجود دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بر اجرایی شدن بودجه سال 99-98 استان تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بوشهر، اسماعیل عبدالهی دبیرهیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در جلسه شواری اداری این استان با قدردانی از کاگروه استانی تنظیم سند بودجه سال 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بر اجرایی و عملیاتی شدن کامل مفاد پیش بینی شده درآن تأکید و اظهار کرد: باید برنامه های مصوب بودجه با هماهنگی میان واحدها و مراکز آموزشی استان اجرایی شوند.

عبدالهی با اشاره به طرح های نیمه تمام آموزشی، پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نسبت به تکمیل شدن این طرح ها در آینده ابراز امیدواری و تصریح کرد: باید صرفه‌جویی در منابع دانشگاه و بهره برداری حداکثری از سرمایه های موجود در اولویت‌ قرار گیرد.

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه برای عبور از روزمرگی، باید متناسب با نیازهای دانشگاه و جامعه حرکت کرد، عنوان کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود، مستلزم فعالیت در چارچوب بسته‌های جامع و فراگیر در همه ابعاد آموزشی، پژوهشی مولد و کاربردی است.

عبدالهی با یادآوری نقش مؤثر و اثرگذار اعضاء هیأت علمی دانشگاه در برنامه ریزی های مختلف استان عنوان کرد: اعضاء هیأت علمی دانشگاه علاوه بر رسالت آموزشی، با حضور هدفمند خود، نقش راهبردی در پیشبرد اهداف دانشگاه خواهند داشت.

عبدالمجید دوراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر که به عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشت با ارائه گزارشی به تشریح عملکرد و معرفی توانمندی های این اداره کل پرداخت و گفت: اداره کل فنی و حرفه ای استان بوشهر با توجه به ظرفیت های موجود در استان، بر آموزش های کاربردی و کارآفرینی متمرکز شده است.

دوراهکی با بیان اینکه توانمندسازی جوانان و به ویژه دانشجویان در حوزه‌های مهارت آموزی برای ورود بهتر به بازار کار از اولویت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای است، تصریح کرد: به همین منظور برای اجرای دوره‌های آموزشی مهارتی در دانشگاه‌های استان برنامه ریزی های ویژه شده است.

انتهای پیام

کد خبر: 1028269

وب گردی

وب گردی