فعالیت‌های ستاد اربعین در 2 بخش فرهنگی و پشتیبانی انجام می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال در ستاد اربعین، تقسیم کار خوبی صورت گرفته است؛ این تقسیم کار در دو بخش فرهنگی و پشتیبانی انجام شده و هماهنگی های لازم با کشور عراق و واحدهای مرزی صورت گرفته است.

ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات فعالیت‌های ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امسال در ستاد اربعین، تقسیم کار خوبی صورت گرفته است؛ این تقسیم کار در دو بخش فرهنگی و پشتیبانی انجام شده و هماهنگی های لازم با کشور عراق و واحدهای مرزی صورت گرفته است.

وی افزود: حجم عظیمی از مقدمات لازم برای حضور کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی اربعین حسینی، به سرعت در حال آماده شدن است و لذا امسال، شاهد حضور گسترده کارمندان و دانشجویان این دانشگاه در حماسه عظیم اربعین خواهیم بود.

کلانتری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران کربلای معلی، چندین مرکز را در مسیر راهپیمایی و مرزهای خروجی کشور ایجاد کرده است؛ در این حماسه، علاوه بر ارائه خدمات معنوی، خدمات سخت افزاری مناسب مانند محل اسکان، استراحت و پشتیبانی های لازم باید به بهترین شکل ارائه شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی اربعین، یکی از مهم ترین اقداماتی است که در رشد معنوی دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اثر گذار خواهد بود؛ این راهپیمایی علاوه بر ایجاد تعالی معنوی در دانشجویان، باعث می شود که فضای دانشگاهی پس از بازگشت آن‌ها، با فرهنگ اربعین و کربلا آمیخته شود.

وی درباره تمهیدات دانشگاه آزاد برای غیبت دانشجویان شرکت کننده در راهپیمایی اربعین اضافه کرد: غیبت دانشجویان شرکت کننده در راهپیمایی اربعین حسینی موجه خواهد بود؛ این موضوع طی بخشنامه‌هایی به واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ابلاغ شده است. کارمندان و استادان نیز در این باره مشکلی نخواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028272

وب گردی

وب گردی