اولویت اصلی دانشگاه بالندگی و توسعه علمی است

سرپرست واحد مشهد در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: اولویت اول دانشگاه بالندگی و توسعه علمی است که با کار و مدیریت جهادی به این مهم دست می یابیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکترمسعود طاهری لاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در این جلسه، فلسفه وجودی دانشگاه را توسعه و خلاقیت علمی دانست و گفت: اولویت اول دانشگاه بالندگی و توسعه علمی است که با کار و مدیریت جهادی به این مهم دست می یابیم.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد بودجه دانشگاه براساس شهریه بسته شده است، اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دارای ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی است که می تواند به سادگی چالش های مالی را برطرف سازد.

دکتر طاهری لاری بر تکریم و جذب دانشجو تاکید کرد و گفت: آموزش، ویترین دانشگاه است و همه باید با همدلی و همگرایی و وفاق برای توسعه درآمد و محقق شدن فعالیتهای اقتصادی و دانش بنیان تلاش کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش، بر لزوم جانشین پروری دردانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به بازنشستگی برخی از مدیران و همکاران باید در هر حوزه نیروهای با صلاحیت و نخبه شناسایی شوند تا از آنها در پست های مختلف بهره مند شد.

درادامه حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی خراسان رضوی از عدم ثبات مدیریت در دانشگاه آزاد مشهد انتقاد کرد و گفت: این عدم ثبات باعث می شود که مدیر به برنامه های میان مدت و بلند مدت خود نرسد و درنهایت اهداف سازمان به سرانجام نرسد.

وی خطاب به اساتید دانشگاه اظهار داشت: شریف ترین شغل یعنی معلمی را خداوند به شما اعطا کرده است بنابراین سعی کنید آنرا به نحو احسن انجام داده و کم کاری نکنید.
در ادامه این مراسم هر یک از معاونین دانشگاه با معرفی حوزه کاری خود به برنامه های پیش رو اشاره کردند و از اساتید در راستای محقق شدن برنامه ها و اهداف مساعدت و همکاری خواستند.
این مراسم که به همت معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد، با پرسش و پاسخ اساتید با هیات رئیسه دانشگاه پایان یافت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028276

وب گردی

وب گردی