زمان آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی رشته نوازندگی موسیقی ایرانی دوره کارشناسی اعلام شد

زمان آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی رشته نوازندگی موسیقی ایرانی دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، متقاضیان رشته نوازندگی موسیقی ایرانی مقطع کارشناسی پیوسته واحد تهران مرکزی لازم است برای انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی روز چهارشنبه 98/7/3 در ساعات اداری(18-9) به واحد تهران مرکزی واقع در اتوبان ارتش، سوهانک(شهرک قائم)، مجتمع ولایت، ولایت 6 ، سالن اجتماعات مراجعه کنند.

متقاضیان رشته فوق در واحدهای شیراز، لاهیجان، انار و علی آبادکتول در روز چهارشنبه 98/7/3 لازم است برای انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی در ساعات اداری (16-8) به واحدهای مزبور مراجعه کنند. نتیجه قطعی پذیرش دعوت شدگان به آزمون عملی این رشته متعاقبا اعلام می شود.

ضمنا لازم است این افراد مبلغ 380000 ریال بابت هزینه برگزاری آزمون عملی به شماره حساب 0104450445002 نزد بانک ملی ایران شعبه دانشگاه آزاد اسلامی به نام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی) واریز کرده و فیش بانکی آن را در هنگام مراجعه برای آزمون عملی تحویل دهند.

متقاضیان مشمول لازم است تا اعلام نتایج آزمون عملی و اعلام اسامی پذیرفته شدگان قطعی، تکالیف وظیفه عمومی خود را به موقع انجام دهند تا با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028280

وب گردی

وب گردی