دانشگاه باید بر اساس کیفیت و پتانسیل علمی دانشجو جذب کند

حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در جلسه تکریم و معارفه سرپرست واحد شهرقدس: تلاش ما بر این است که دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاهی برسد که انتخاب دانشجو صرفاًبه دلیل کیفیت و پتانسیل علمی این دانشگاه باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران مرکزی، سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در جلسه تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت در سخنانی با قرائت حدیثی از امام رضا(ع) با عنوان: " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" ضمن ارج نهادن به تلاشهای ارزنده مهدی فتح ا.. رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس بیان داشت: واحد شهر قدس در مقایسه با 22 واحد دیگر استان تهران از نظر فرهنگی، علمی و آموزشی فضای مطلوبی برخوردار است و بویژه از لحاظ فرهنگی می تواند الگوی خوبی برای سایر واحدها می باشد.

وی با بیان اینکه واحد شهر قدس به عنوان مجری برنامه های علمی در مرتبه بالایی قرار دارد، افزود: این واحد دانشگاهی در بحث برنامه های علمی و راه اندازی سرای نوآوری پیشرو بوده و اولین سرای نوآوری نیز درسطح واحدهای استان تهران به همت فتح ا.. در واحد شهر قدس ایجاد شد.

آقامیری با تاکید بر گسترش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس باید بر اساس نیاز مسئولین و مردم شهر در ایجاد رشته و فعالیت های علمی گام بردارد و امید است این واحد دانشگاهی در آینده ای نزدیک به عنوان یک دانشگاه همراه با صنعت در خدمت مردم باشد. رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امکانات دانشگاه آزاداسلامی برای مردم است باید در جهت منافع مردم هر شهر و منطقه بهره برداری شود و تلاش ما بر این است که دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاهی برسد که انتخاب دانشجو صرفاً به دلیل کیفیت و پتانسیل علمی این دانشگاه باشد.

گفتنی است، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درحکمی عبدالله قاسمی پیربلوطی را به عنوان سرپرست واحد واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت منصوب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028281

وب گردی

وب گردی