خدمات پزشکی در ایام اربعین رایگان است/ اعزام ۲۵۰۰ پزشک داوطلب به عراق

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به هزینه خدمات درمانی در سامانه سماح، گفت: این مبلغ برای تأمین بخشی از هزینه‌های هلال‌احمر در ایام اربعین درنظر گرفته شده، اما تمامی خدمات هلال‌احمر در ایام اربعین رایگان خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد تقی حلی ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به ارائه خدمات پزشکی‌ مختلف به زائران اربعین گفت: تمامی خدمات ارائه شده به زائران اربعین به صورت رایگان صورت می‌گیرد و هیچ‌گونه هزینه‌ای از زائران اخذ نخواهد شد.

تمامی خدمات رایگان ارائه می‌شود

وی درباره هزینه خدمات پزشکی هلال احمر در سامانه سماح گفت: بر اساس نظر ستاد اربعین زائران در سامانه سماح ۷ هزار تومان به منظور خدمات پزشکی می‌پردازد که این مبلغ برای تأمین بخشی از خدمات هلال احمر در ایام اربعین است و پرداخت یا عدم پرداخت آن تأثیری در ارائه خدمات به زائران ندارد، چرا که تمامی خدمات پزشکی به صورت رایگان تمامی رایگان انجام می‌شود.

ارسال ۱۸ تریلی تجهیزات پزشکی به عراق از اول صفر

حلی‌ساز از ارسال ۱۸ تریلی دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی از اول ماه صفر خبر داد و گفت: امسال تجهیزات پزشکی توسط ۱۸ تریلی برای ایام اربعین به عراق منتقل و در مسیرهای مختلف توزیع می‌شود.

اعزام ۲۵۰۰ پزشک داوطلب به عراق در ایام اربعین

رئیس ‌مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر گفت: در اربعین سال جاری حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از پزشکان حضور می‌یابند که بیشترین خدمات در نجف، کربلا و مسیر نجف-کربلا ارائه می‌شود. همچنین در کاظمین و سامرا نیز پایگاه درمانی پیش‌بینی شده است.

زائران اربعین حسینی باید پیش از سفر به عتبات در سامانه سماح ثبت‌نام کنند که در این سامانه از زائران ۲۲ هزار تومان بابت خدمات پزشکی و بیمه اخذ می‌شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1028298

وب گردی

وب گردی