ماه مهر نماد تحرک، پویایی و آغاز تحول دانش پژوهان در جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید، دانشجویان و کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید، دانشجویان و کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‏‌اند؛ فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به همه استادان گرانقدر، دانشجویان عزیز و کارکنان خدوم خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ‏تبریک و تهنیت می‌‏گویم.

ماه مهر نماد تحرک و پویایی و فصل پاییز را باید آغازی دوباره برای دانش‌پژوهانی دانست که بی‌‏تردید حضور پرفروغ آنان در عرصه اجتماعی موجب تقویت خودباوری و رویکرد تحولی در جامعه می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی، دانشگاهی از مردم، برای مردم است که به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان پس از سه دهه حضور فعال در عرصه آموزش عالی و رفع نیازهای کشور در حوزه آموزشی و پژوهشی، امروز مدارس خود را در راستای تحقق سند تحول آموزش و پرورش تحت نام آموزش‏‌های عمومی و مهارتی به صورتی کارآمد ساماندهی کرده است.

دانشگاه آزاد اسلامی اجرای سیاست‏‌های کلی علم و فناوری که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است را عامل موثری در تغییر رویکردهای موجود در این حوزه قلمداد می‌‏کند، به طوری که عمل به این سیاست‌ها به جهت بهره‌برداری راهبردی از علم و فناوری، تقویت عزم ملی به جهت تقویت و گسترش گفتمان تولید علم و جنبش نرم‌افزاری در کشور، ارتقای روحیه نشاط و امید، تشکیل کرسی‌های نظریه‏‌پردازی و تقویت فرهنگ‏ کسب و کار متناسب با اقتصاد دانش‌بنیان را ضروری می داند.

دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری توسعه هوشمند منطقه‌ای در مناطق محروم و کل کشور را هدف قرار داده که بدون شک این امر با همت و توان اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه قابل تحقق خواهد بود.

یکی دیگر از برنامه‏‌هایی که به دنبال تحقق آن هستیم، موضوع «هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت» است که حقیقتاً یکی از نیازهای ضروری جامعه به شمار می‌‏آید، یعنی دانشگاه علاوه بر توجه به مسائل نظری و تئوریک علوم، به آموزش مهارتی دانشجویان نیز تمرکز خواهد کرد که در آینده‏‌ای نزدیک شاهد نیروی انسانی باکیفیت و کارآمد در خدمت جامعه باشیم.

از همه دانشجویان، استادان و پژوهشگران گرانقدر می‌‏خواهم در سال تحصیلی پیش رو با جدیت در جهت تحقق شعار سال و توسعه کشور مبتنی بر دانش بومی ‏و تولید ثروت از دانش مبادرت ورزند. مسلماً حضور پر‏قدرت دانشگاهیان در عرصه‏‌های مختلف اجتماعی موجب افزایش اعتماد، امید و نشاط جامعه می‌‏شود.

امیدوارم سال تحصیلی جدید همراه با تحقق هدف‏‌های ارزشمند جامعه علمی ‏کشور به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ‏و نویدبخش نیل به دستاوردهای علمی‏ در عرصه‏‌های ملی و بین‌‏المللی باشد.

از خداوند منان برای یکایک عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028322

وب گردی

وب گردی