کار فرهنگی، استادان را به مبلغان عفاف و حجاب تبدیل می‌کند

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، گسترده و بی‌نظیر است؛ با کار فرهنگی دقیق روی استادان، می توانیم آن ها را به مبلغان عفاف و حجاب تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید مجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در نشست تبیین راهکارهای عملیاتی دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری که در واحد تهران مرکزی برگزار شد، گفت: در محیط دانشگاه، نباید عملکرد دفاعی داشته باشیم؛ چرا که فرهنگ ایرانی و اسلامی، غنی از مبانی با ارزشی است که دانشجویان به وسیله آن، در مقابل فرهنگ غربی خواهند ایستاد.

وی افزود: ما می توانیم با ارتباط هرچه بیشتر با جوانان و تلاش شبانه روزی، شاهد تحولات فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم؛ تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیری، جزو ویژگی های یک تیم فرهنگی انقلابی است که زمینه ساز تغییر و تحول خواهند بود.

موسوی ادامه داد: ظرفیت ها و فرصت های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام فعالیت های فرهنگی، گسترده و بی نظیر است؛ با کار فرهنگی دقیق روی استادان، می توانیم آن ها را به مبلغان عفاف و حجاب تبدیل کنیم.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: شیفتگی نسبت به مسئله حجاب و عفاف در قلب تمامی جوانان وجود دارد؛ اما باید زمینه را فراهم کنیم تا ابهامات و سوالات آن ها در این حوزه برطرف شود تا به صورت آگاهانه و قلبی، پذیرای مفاهیم فرهنگی باشند.

وی گفت: وقتی خداوند متعال تلاش مسئولان فرهنگی برای اصلاح تفکر جوانان را ببیند، قطعا پیروزی را نصیب ما خواهد کرد؛ امیدواریم بتوانیم با کمک یک دیگر، شاهد رشد روز افزون مسائل فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028348

وب گردی

وب گردی