زنگ مدارس سما در اردبیل نواخته شد

هم‌زمان با مدارس سراسر کشور و با آغاز بهار تعلیم و تربیت، زنگ مدارس سما در اردبیل به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سما که با حضور دانش آموزان و اولیا آنها برگزار شد، اظهار کرد: ذات دانش آموزان پاک است و این وظیفه ما را دو چندان می‌کند و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پشتیبان مدارس سما تلاش خود را خواهد کرد تا دانش‌آموزان در این مدارس از همه امکانات بهره‌مند شوند.

اسحاق رسولی با تبریک بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، خطاب به دانش آموزان گفت: شما در کشور قدرتمندی زندگی می‌کنید که هیچ کس جرئت مقابله با آن را ندارد؛ چراکه افراد زیادی فداکاری کرده و در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی شهید شده‌اند و امنیت و آرامش کشور امروز مدیون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و شهدای والامقام است.

وی دانش آموزان را آینده سازان این کشور معرفی کرد و افزود: از معلمان و مدیران مدارس سما انتظار داریم به عنوان یک دوست دانا در کنار دانش آموزان باشند و در اجرای این وظیفه سنگین و آینده ساز همچون گذشته تلاش و ایثار نمایند.

رسولی با بیان اینکه نگرش به مدرسه با گذشته متفاوت است، گفت: مدرسه خانه دوم دانش آموزان است و باید احساس آرامش با ایجاد محیطی سالم، امن، بانشاط و سرشار از شوق و انگیزه برای دانش‌آموزان فراهم شود.

وی تصریح کرد: مدارس باید از روش‌های سنتی و تک بعدی خارج شود و به مدرسه کسب مهارت‌های زندگی تبدیل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به تغییرات محیطی که در ساختمان سما انجام شده نیز اشاره و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در یک محیط شاد، زیبا و بدون استرس از یادگیری لذت می‌برند و در‌کنار معلمان دلسوز طعم یادگیری را در محیطی آرام تجربه می‌کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028368

وب گردی

وب گردی