درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان کشتی آزاد و فرنگی

سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمال جوانمرد ضمن تبریک کسب مدال طلای جهان کشتی قزاقستان ۲۰۱۹ توسط حسن یزدانی دانشجویی کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر اظهار کرد: در تیم ۱۰ نفره کشتی آزاد اعزامی به مسابقات جهانی قزاقستان هفت نفر از کشتی‌گیران از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بودند که خوشبختانه موفق به کسب مدال (۱ طلا، ۱ نقره و ۲ برنز) شدند و در کشتی فرنگی نیز ۶ کشتی‌گیر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بودند که موفق به کسب یک نشان برنز از این آوردگاه شدند.

وی افزود: از ۱۳ کشتی‌گیر که از این دانشگاه به عضویت تیم ملی درآمدند ۵ نفر از آن‌ها موفق به کسب مدال شدند که درمجموع از ۷ مدال کسب‌شده در این دوره از مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان ۵ مدال (۱ طلا،۱ نقره و ۳ برنز) مربوط به دانشجویان این دانشگاه است، این مهم نشان از نقش پررنگ و تأثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور دارد.

سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اذعان کرد: این دانشگاه در حال حاضر نگاه ویژه‌ای به ورزش ملی و آئین کشتی دارد. اکثر ملی پوشان و مربیان رشته کشتی آزاد و فرنگی در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل‌کرده‌اند یا در حال تحصیل هستند که باعث افزایش و ارتقا سطح علمی و دانش ورزشی آن‌ها شده و موفقیت‌های چشم‌گیری در جامع بین‌الملل به همراه داشته است.

گفتنی است، تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران که ۱۳ کشتی‌گیر آن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است توانست در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان مدال کسب کند. اعضای تیم ملی کشتی آزاد شامل حسن یزدانی از واحد قائم‌شهر با مدال طلا، رضا اطری از واحد سمای بابل با مدال برنز، بهنام احسان‌پور از واحد بهشهر، بهمن تیموری از واحد هرسین، علیرضا کریمی از واحد شهریار با مدال نقره، یدالله محبی از واحد کرمانشاه و یونس امامی از واحد سما اندیشه با مدال برنز و اعضای تیم کشتی فرنگی سعید عبدولی از واحد اندیشمک با مدال برنز، میثم دلخانی از واحد مرودشت، حامد تاب از واحد بهبهان، محمدهادی ساروی از سما آمل اعضای تیم ملی کشتی فرنگی هستند.

اسامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی عضو تیم ملی کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ علیرضا سرلک کارشناسی رشته برق واحد الیگودرز

در وزن ۶۱ محمدباقر نچکش کارشناس تربیت‌بدنی واحد بندرگز

در وزن ۷۰ یونس امامی کارشناس تربیت‌بدنی واحد سماء شهریار

در وزن ۸۶ احمد بذری کارشناس تربیت‌بدنی واحد بندر گز

در وزن ۹۲ علیرضا کریمی کارشناس مدیریت بازرگانی واحد شهریار و ارشک محبی کارشناس تربیت‌بدنی واحد سماء کرمانشاه

در وزن ۹۷ عباس فروتن کاردانی تربیت‌بدنی واحد سما بابل و در حامد طالبی زرین کمر کارشناس تربیت‌بدنی واحد قائم‌شهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1028373

وب گردی

وب گردی