بسیج پیگیر هنجارشکنی عده‌‌ای قلیل در دانشگاه علامه طباطبایی است

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شده است: بسیج دانشگاه علامه پیگیر و خواستار برخورد با مسببین هنجارشکنی و بر هم زدن آرامش دانشگاه در روزهای آغازین ثبت نام است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه‌ای نسبت به هنجارشکنی صورت گرفته در روز استقبال از دانشجویان ورودی جدید توسط یک تشکل اصلاح‌طلب واکنش نشان داد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: نااسلامی که بار‌ها سابقه‌ بی‌قانونی، قلدری و تعلیق را در کارنامه ناپاک خود دارد چگونه اولین روز گشوده شدن دانشگاه را به کام همه دانشجویان تلخ کرد. پس از تذکر چند باره دانشجویان انقلابی که از اقدام رئیس دانشکده مزبور ناامید و استیصال ایشان برایشان محرز شده بود، به بی‌قانونی و هنجارشکنی عده‌ای که تصویر یکی از سران فتنه را روی میز استقبال از دانشجویان قرار داده بودند معترض شدند؛ عده‌ای با هجوم وحشیانه به مسئول پایگاه بسیج دانشکده علوم اجتماعی ایشان را هتک حرمت کرده و مسبب تشنج بعدی شده‌اند.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: فتنه‌طلبان با اعمال شنیع خود که در همه‌ تصاویر مشهود است سعی در متشنج کردن اوضاع داشته و پس از آن که از پس این مهم بر نیامدند شروع به ضرب و شتم الباقی دانشجویان انقلابی نموده و از هیچ عمل شنیعی فروگذار نکرده‌اند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی شهید پرور دانشگاه علامه طباطبایی اعلام می‌دارد که مسببین این عمل شنیع که هم اکنون با روایت‌های وارونه و سینمایی مشغول بازتاب نادرست آن به رسانه‌های معاند هستند را از طریق مراجع ذی‌صلاح و قانونی تحت پیگرد قرار خواهد داد و تا آخرین لحظه پیگیر قانون‌شکنی و هنجارشکنی عده‌ای قلیل که سعی در بر هم زدن آرامش دانشگاه را دارند خواهد بود. مسئولان دانشگاه نیز باید از این پس به وعده‌های خود درباره مقابله با قانون‌شکنی این قلیل جامه‌ عمل بپوشانند و با اهمال از این مهم سر باز نزنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی آزاداندیشی دانشگاه علامه طباطبایی روز گذشته با نصب عکس سران فتنه در غرفه استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه، باعث درگیری فیزیکی بین دانشجویان بسیجی و اعضای این انجمن شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028420

وب گردی

وب گردی