حفظ آرمان‌های انقلاب و نشر ارزش‌های آن در دانشگاه آزاد اسلامی ضرورت دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بر ضرورت حفظ آرمان‌های انقلاب و نشر ارزش‌های آن در دانشگاه تأکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با آماده‎سازی بسترهای فرهنگی و تعامل در  امر فرهنگ‌سازی زمینه رشد فرهنگی و سیاسی اجتماعی نسل جدید را فراهم کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد زاهدان، به مناسبت هفته دفاع مقدس اعضای هیئت‌رئیسه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی در مزار شهدای گمنام دانشگاه سراسری سیستان و بلوچستان حضور یافتند.

سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و دلاوری رزمندگان و شهدای گرانقدر دفاع مقدس بر ضرورت حفظ آرمان‌های انقلاب و نشر ارزش‌های آن در دانشگاه تأکید و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با آماده‎سازی بسترهای فرهنگی و تعامل در امر فرهنگ‌سازی زمینه رشد فرهنگی و سیاسی اجتماعی نسل جدید را فراهم کرد.

محمدرضا زاهدشیخی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به پاس گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گمنام دفاع مقدس با طرح میزبانان گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و حضور دوره‎ای در مزار شهدای گمنام سایر دانشگاه‎ها‎ی زاهدان یاد این عزیزان را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028422

وب گردی

وب گردی