بسیج دانشجویی مسئولیت اجرایی موکب‌های اربعین را به عهده دارد/ برگزاری کلاس جبرانی برای دانشجویان شرکت کننده در پیاده روی اربعین

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد با بیان اینکه غیبت تمامی دانشجویان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی موجه است گفت: اساتید برای این عزیزان کلاس های جبرانی را برگزار می کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، احمد صالحی آرا رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هماهنگی ستاد اربعین که روز گذشته به میزبانی واحد اهواز برگزار شد، گفت: ثبت نام از کارکنان و اساتید در سامانه ساجد آغاز شده و برای این کار تسهیلات 10 و 30 میلیون ریالی در اقساط 20 ماهه برای کارکنان و اساتید در نظر گرفته شده که مستقیماً از سوی سازمان مرکزی واریز می شود.

احمد صالحی آرا با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه اجتماعی هم نقش ویژه خود را ایفا می کند افزود: به کارکنان واساتید برای شرکت در اربعین حسینی روزهای 23، 24 و 28 مهرماه مرخصی تشویقی داده می شود.

وی با بیان اینکه غیبت تمامی دانشجویان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی موجه است گفت: اساتید برای این عزیزان کلاس های جبرانی را برگزار می کنند.

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی در کمیته های مختلف از جمله فرهنگی، پشتیبانی، رسانه، اعزام، درمان و نظارت کار خود را آغاز کرده است.

احمد صالحی آرا گفت: ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی در کمک به ایجاد سه موکب برون مرزی در عمود 193 توسط واحد علوم و تحقیقات، عمود 564 توسط واحد تهران مرکزی و عمود 1041 توسط واحد فارس و یک موکب بزرگ در کربلای معلی توسط واحد خراسان رضوی به سوگواران امام حسین (ع) و چند موکب در مرزهای شلمچه و جذابه خدمت رسانی می کند.

وی با بیان اینکه اجرای کار در این مواکب به عهده بسیج دانشجویی است گفت: کار پشتیبانی به عهده دانشگاه و واحدهای دانشگاهی است.

حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در سخنانی گفت: همانطور که در تمام زمینه ها حضور دانشگاه آزاد اسلامی پر رنگ بوده، در اربعین امسال نمود بیشتری در جامعه خواهیم داشت.

حجت الاسلام براتی افزود: دراربعین امسال با انسجام فعالیت و تلاش ها، می توان به شکل بهتر به زوار امام حسین (ع) خدمت رسانی کرد.

گفتنی است رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد به همراه رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان با هدف بررسی شرایط از مرزهای شلمچه و جذابه بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028442

وب گردی

وب گردی