گلزار شهدای بوشهر عطرافشانی شد

گلزار شهدای بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس عطرافشانی شد و مسئولان با آرمان‌های رفیع شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسمی معنوی با حضور اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام قاضی‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، هیأت رئیسه، استادان و کارکنان، گلزار شهدای بوشهر عطرافشانی شد.

در این آیین معنوی که با قرائت زیارت عاشورا همراه بود، شرکت‌کنندگان علاوه بر بزرگداشت خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا با قرائت فاتحه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و اهدای شاخه گل، بار دیگر با آرمان‌های بلند و ملکوتی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان گرانقدر انقلاب تجدید میثاق کردند.

اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ما در ایران اسلامی هرچه داریم به برکت خون شهداست، گفت: شهدا تأمین‌کننده امنیت کنونی ایران اسلامی هستند که با نثار خون خود درخت پرثمر انقلاب را مستحکم تر کردند.

وی ادامه داد: استواری و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی برگرفته از ایثار و فداکاری شهدا در همه عرصه‌هاست.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران، زمینه‌ساز تحولات دامنه‌دار انسانی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی در جهان شده که آثار آن پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در جهان کاملاً مشهود است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه آغاز خیزش بیداری اسلامی در عصر حاضر، شروع دوره جدیدی از حکومتی اسلامی برگرفته از تعالیم و دستورات الهی و نیز اسلام ناب محمدی را با رویکرد سیاسی و مردم‌سالاری دینی برای مردم جهان و به ویژه مسلمانان و آزادی خواهان به ارمغان آورده است.

کد خبر: 1028443

وب گردی

وب گردی