نشست مسئولان نواحی بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد

مسئول طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی گفت: نشست دو روزه مسئولان نواحی بسیج دانشجویی سراسر کشور با هدف هم‌اندیشی برای اجرای طرح اعتلای بسیج دانشجویی در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار می‌شود.

حسین علی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از نشست دو روزه مسئولان نواحی بسیج دانشجویی سراسر کشور خبر داد و گفت: این نشست با حضور 32 مسئول نواحی استان‌ها در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار می‌شود.

وی درباره اهداف نشست مسئولان نواحی بسج دانشجویی کشور گفت: از اهداف این نشست می‌توان به نقش آفرینی بسیج دانشجویی در تحولات اخیر و موضوعات انتخاباتی با رویکرد تحول در نوع نقش آفرینی دانشجویان بسیجی در الگوهای هسته‌های مسئله‌محور و دانش بنیان اشاره کرد.

مسئول طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه نشست مسئولان نواحی بسیج دانشجویی کشور در قالب ‌هم‌اندیشی برگزار می‌شود، گفت: این نشست با محوریت طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی و بازچینش ساختار بسیج دانشجویی با عنوان طرح اعتلا برگزار خواهد شد.

علی‌پور خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی در تلاش است تا هم فعالیت‌های دانشجویان را به سمت تقویت هسته‌های گسترده در زمینه‌های علمی، فعالیت‌های جهادی و گفتمان سازی پیش برده و هم از دانشجویانی که دارای روحیه بسیجی هستند در این طرح استفاده کند.

وی عنوان کرد: باز‌طراحی در سازمان بسیج دانشجویی از 4 ماه گذشته آغاز شده که این نشست برای پیاده‌سازی و عملیاتی کردن این طرح اعتلا است که در معاونت‌های مختلف اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028453

وب گردی

وب گردی