همکاری واحد علوم پزشکی آزاد تهران و واحد ورامین در توسعه رشته های علوم پزشکی

در بازدید معاون علوم پزشکی آزاد اسلامی استان تهران از واحد ورامین_پیشوا توسعه دانشکده علوم پزشکی واحد ورامین با همکاری واحد علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در زمینه تبادل استاد و دانشجو در دست اقدام قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، روز گذشته سیدعلی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و هیات همراه ضمن بازدید از امکانات واحد ورامین پیشوا نسبت به توسعه و ارتقاء دانشکده علوم پزشکی واحد ورامین راهکارهایی ارائه داد.

حامد زارعی، رئیس واحد ورامین – پیشوا نیز ضمن خوشامدگویی به تیم بازدید کننده علوم پزشکی توضیحاتی در خصوص شهرستان، جمعیت، امکانات و شرایط واحد ورامین ارائه داد و با توجه به پتانسیل موجود در این واحد دانشگاهی اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و ارتقاء دانشکده علوم پزشکی و نیز ارائه خدمات سلامت به مردم این منطقه باشیم.

ابطحی ضمن تاکید بر عملیاتی شدن بودجه در سال جدید اظهار کرد: در دوره مدیریتی جدید به دلیل درک بالای مسولان نسبت به حوزه علوم پزشکی، تسهیلاتی در استان تهران نسبت به تاسیس و ارتقاء درمانگاه ها، مراکز مشاوره و توسعه امکانات پزشکی درنظر گرفته شده است و ما نیز تمام توان خود را در پیاده سازی و اجرایی شدن اقدامات موثر در راستای توسعه و ارتقاء آموزش، پژوهش و فرهنگ، کیفیت آموزش، حوزه سلامت و علوم پزشکی به کار خواهیم برد چرا که توسعه و استفاده از امکانات شهرستانها تکلیفی است که بر عهده ما گذاشته شده است.

وی در بخشی از سخنان خود نسبت به اقبال و اشتیاق داوطلبان نسبت به رشته های علوم پزشکی اظهار کرد: استقبال خوب داوطلبان در سال جاری نسبت به علوم پزشکی نشاندهنده این است که علاقه به رشته های پزشکی روز به روز به دلیل نیاز جامعه، فراهم بودن بازار کار، حرمت و درآمد بیشتر شده است و حتی کشورهای همجوار هم با توجه به امکانات موجود در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به عقد قرارداد و تفاهم نامه در تکاپو هستند.

معاون علوم پزشکی آزاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی بویژه استان تهران امکانات بالقوه بسیاری موجود است که با برنامه ریزی و استفاده از این پتانسیل ها می توانیم علاوه بر جذب دانشجو در حوزه علوم پزشکی نسبت به ارائه خدمات سلامت به کلیه هموطنان نیز سهیم باشیم.

در این جلسه نسبت به تکمیل و تبادل کادر هیات علمی رشته های پرستاری گرایش داخلی و خارجی، بهداشت عمومی و روانشناسی سلامت، روانشناسی عمومی و پزشکی قانونی رشته حقوق به منظور ارتقاء و توسعه رشته های علوم پزشکی در واحد ورامین تصمیماتی مصوب شد. همچنین مقرر شد تا با استفاده از امکانات و فضای آموزشی موجود در این واحد نسبت به تاسیس و راه اندازی مراکز سلامت و روانشناسی و نیز برگزاری کلاسهای علوم پایه پزشکی اقداماتی صورت پذیرد.

ابطحی و هیات همراه و مسولان واحد ورامین- پیشوا با حضور بر مزار شهدای گمنام و اهدای گل نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه از کلیه بخشهای دانشکده علوم پزشکی و امکانات آن بازدید کردند و نکاتی در خصوص ارتقاء و کیفیت آموزش پیشنهاد دادند که مورد استقبال مسولان واحد ورامین قرار گرفت.

در این دیدار طاهره نصرآبادی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، سیدعباس سیادتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی واحد ورامین – پیشوا، عباس پازکی، معاون علمی واحد ورامین؛ بختیاری؛، معاون دانشجویی فرهنگی واحد ورامین، محبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع واحد ورامین، ندا اکبری، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و معصومه اصغری، مسول دفتر توسعه آموزش پزشکی واحد ورامین حضور داشتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028458

وب گردی

وب گردی