گواهینامه پایان دوره به دانشجویان مدرسه عالی مهارتی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی اعطا می‌‌‌‌‌‌شود

هم‌‌‌‌‌‌‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، اولین نشست مدیران حقوق دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به منظور گسترش فعالیت  "مدرسه عالی مهارتی حقوق" در واحد تهران جنوب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، در حاشیه اولین نشست مدیران حقوق دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تهران جنوب، اکبر رهبر عضو شورای راهبردی حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی درباره اهداف مدرسه عالی مهارتی حقوق گفت: مدرسه عالی مهارتی حقوق در جهت رفع دغدغه های فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته حقوق و به منظور آشنایی با جنبه های کاربردی و عملی در ابعاد قضایی، وکالت و سایر رشته های شغلی رشته حقوق، سال گذشته افتتاح شد.

وی افزود: دانش آموختگان و دانشجویان در مدرسه عالی مهارتی حقوق عملاً به کارورزی و کار آموزی حقوقی در این مدرسه، اشتغال پیدا خواهند کرد.

رهبر در خصوص شیوه عملی فعالیت در مدرسه عالی مهارتی حقوق گفت: برای شروع کار، محاکم حقوقی از جمله حقوق کیفری، خانواده و شورای حل اختلاف را شبیه سازی کردیم، بدین صورت که دانشجویان بعد از ثبت نام در گروه هایی که تعریف شده است در مقام وکیل خوانده یا وکیل خواهان عملاً به موضوعات کاملاً حقوقی زیر نظر استادان رسیدگی می کنند.

وی افزود: قصد داریم درآینده ای نزدیک فعالیت این مدرسه را در حوزه دیوان عدالت، دفاتراسناد رسمی و اجراییات ثبت گسترش دهیم.

رهبر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در پایان دوره مدرسه مهارتی حقوق گواهینامه ارائه می شود، گفت: ثبت نام در این مدرسه برای همه دانشجویان و دانش آموختگان حقوق با این شرط انجام می شود که برای حضور در این مدرسه، دانشجویان حقوق باید حداقل 6 نیمسال را گذرانده باشند.

عضو شورای راهبردی حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تصریح کرد: ابا توجه به اینکه، این مدرسه در دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح گردید و متعلق به این دانشگاه بوده دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی از تخفیف ویژه ای برای حضور در این مدرسه برخوردار هستند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028464

وب گردی

وب گردی