آیین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه تشکیل کانون ایثار دانشجویان شاهد و ایثارگر ابلاغ شد

دستورالعمل تشکیل کانون ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر به روسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با توجه به ضرورت احیای ارزش‌های اسلام و انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شناسایی نخبگان علمی – پژوهشی و فرهنگی – هنری، ایجاد روحیه همکاری و خودباوری، انسجام بخشیدن به فعالیت‌ها، ایجاد زمینه همفکری، مشارکت و همچنین تقویت نقش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی (در حال تحصیل- فارغ التحصیل) در عرصه‌های علمی و فرهنگی کشور، مرکز امور شاهد و ایثارگران با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، با هدف ایفای رسالت و خودباوری، هویت مداری جمعی و انتقال فعال پیام انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان، آیین نامه تشکیل کانون ایثار دانشجویان جامعه هدف را جهت اجرایی شدن به استان‌ها و واحدهای دانشگاهی تحت نظر دفاتر امور شاهد و ایثارگران ابلاغ کرد.

لازم به ذکر است پس از مراحل راه اندازی، مشخصات کانون در سامانه مدیریت کانون های فرهنگی و اجتماعی به نشانی kanoonha.farhangi.iau.ir ثبت شود.

مدیر امور شاهد و ایثارگران هر واحد دانشگاهی موظف است گزارش برگزاری جلسات کانون، مصوبات و اقدامات انجام شده را به صورت ماهانه از دبیر کانون ایثار دریافت و نتیجه را پس از اعلام به استان به این مرکز به آدرس info@esargaran.iau.ir ارسال کند.

مدیران امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاهی جهت تشکیل کانون ایثار اقدام و نتیجه را به این مرکز اعلام کنند.

گفتنی است، هزینه های مورد نیاز برای اجرای برنامه های مصوب شده از محل بودجه فرهنگی دانشگاه و با اختیار روسای واحدهای دانشگاهی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028477

وب گردی

وب گردی