خدمت به محرومان، همسنگ جهاد و خدمت به خانواده شهداست

رئیس کمیته امداد خدمت به محرومان جامعه را همسنگ جهاد و خدمت به خانواده شهدا دانست و افزود: در تمام فعالیت‌های کمیته امداد باید پیوست فرهنگی رعایت شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس با حضور رئیس کمیته امداد، معاونان و کارکنان ستادی کمیته امداد برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و امام راحل (ره)، یکی از دستاوردهای انقلاب را رشد باورهای دینی، تفکر بسیجی و روحیه شهادت‌طلبی در میان مردم دانست و گفت: امروز با شهدا و این شهید گمنام پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده راه آنان باشیم و ذره‌ای از آرمان‌های متعالی آنان منحرف نشویم.

وی عظمت امروز ایران و ایستادگی و مقاومت مردم را از آثار خون پر برکت شهدا عنوان کرد و ادامه داد: آنچه سبب بزرگی مردم ایران و ترس دشمنان شده موشک و سلاح‌های پیشرفته ما نیست؛ ترس دشمنان از سلاح شهادت است زیرا ما یقین داریم طبق وعده الهی و تجربه تاریخی، به فرموده امام راحل (ره) ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

رئیس کمیته امداد با اشاره به نبرد نابرابر کشورمان با دشمنان تا دندان مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در جنگ اقتصادی،گفت: خداوند مدافع خون شهید است و در تمام عرصه‌های نابرابر، معتقدیم این دشمن است که زمین می‌خورد و پیروزی از آن ماست.

بختیاری با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر، در حکم زنده نگه داشتن خون شهدا است گفت: همه ما در سنگر خدمت‌گزاری به مردم و محرومان باید در وظایف و ماموریت‌های خود معنویت و نورانیت شهدا را در نظر داشته باشیم.

وی خدمت به محرومان را همسنگ جهاد و خدمت به خانواده شهدا دانست و افزود: در تمام فعالیت‌های کمیته امداد باید پیوست فرهنگی رعایت شود. امانت های بسیار مهمی در اختیار ماست که اگر درست به آن پرداخته شود، در آینده کشور و موفقیت‌های آتی بسیار موثر است.

رئیس کمیته امداد اقدامات فرهنگی را چشم و چراغ کمیته امداد تعبیر کرد و گفت: استفاده از علوم انسانی و قرآنی در برنامه‌های کمیته امداد بسیار راهگشا است و لازم است اخلاق در برنامه‌های کاری با اتکا به یاد شهدا تقویت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028483

وب گردی

وب گردی