افتتاح کلینیک مشاوره تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه - مجلسی

کلینیک مشاوره تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه-مجلسی با حضور مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد گلناری‌عباسی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه – مجلسی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کلینیک مشاوره تخصصی در این واحد دانشگاهی که با حضور رئیس بهزیستی شهرستان مبارکه همراه بود، گفت: سیاست‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره خدمات مشاوره‌ای نگاه توسعه‌ای است.

وی افزود: هدف از ایجاد کلینیک مشاوره تخصصی ارائه بهترین خدمات به‌صورت فراگیر برای جامعه دانشگاهی و عموم مردم شهرستان است و علاقه‌مندم مردم شهرستان مبارکه بین خود و این واحد دانشگاهی دیواری احساس نکنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه – مجلسی راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای شهرستان مبارکه گفت: مرکز مهارت‌آموزی واحد مبارکه – مجلسی با اخذ مجوز استفاده از پرتال فنی و حرفه‌ای و کد بین‌‌المللی انگیزه داوطلبان مهارت‌آموزی را افزایش داده است.

گلناری‌عباسی خاطرنشان کرد: در همین راستا برای توانمند‌سازی اقشار مختلف دوره‌هایی در حال اجراست و آمادگی لازم برای برگزاری این دوره‌ها ویژه توانمند‌سازی افراد زیرپوشش بهزیستی را اعلام می‌کنیم.

در ادامه نسیم نفر رئیس بهزیستی شهرستان مبارکه با ارائه توضیحاتی درباره گروه‌هایی زیرپوشش بهزیستی گفت: زنان بی‌سرپرست و معلولان کانون توجهات بهزیستی است که با در نظر گرفتن وام‌های کم‌بهره زمینه اشتغال آنان تسهیل خواهد شد و در صورت نیاز‌سنجی بازار کار از دوره‌های مرکز مهارت‌آموزی این دانشگاه استقبال می‌کنیم.

نفر اظهار کرد: با توجه به جنبه عملیاتی دوره‌های مهارتی باید غربالگری و دسته‌بندی لازم را انجام دهیم تا نگذاریم معلولیت‌ها مانعی برای پیشرفت باشد و با مهارت‌آموزی سهولت زندگی آنان در جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028486

وب گردی

وب گردی