برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم ماه محرم توسط هیأت فرهنگی، مذهبی مصباح الهدی

هیأت فرهنگی، مذهبی مصباح الهدی کارکنان و اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان به منظور تعمیق ارزش ها و باورهای دینی در دهه دوم محرم الحرام به مدت 5 شب مراسم عزاداری را در محل حسینیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از واحد دهاقان، هیأت فرهنگی، مذهبی مصباح الهدی کارکنان و اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان به منظور تعمیق ارزش ها و باورهای دینی در دهه دوم محرم الحرام به مدت 5 شب مراسم عزاداری را در محل حسینیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با حضور خانواده های کارکنان و اعضای هیئت علمی برگزار کرد.

در این مراسم که با حضور پرشور اساتید و کارکنان برگزار شد سخنرانان مدعو، ضمن تبیین فلسفه نهضت بزرگ عاشورا، بر لزوم بصیرت افزایی در عصر حاضر و شناخت حق و باطل و اقدام به موقع بر حسب منویات رهبر فرزانه انقلاب تأکید کردند.

حجت الاسلام عباسعلی حیدری، مسئول نهاد رهبری استان اصفهان در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان در این خصوص گفت: همزمان با سومین سالگرد تأسیس هیأت فرهنگی مذهبی مصباح الهدی و در دهه دوم محرم به مدت 5 شب میزبان مراسم سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان بودیم که در برنامه های پیش بینی شده، حجج الاسلام شاهرخ اصفهانی، طالب پور، میردامادی، خوشنویس زاده و صادقی به عنوان سخنران و حاج علی ناظوری به عنوان مداح حضور داشتند. در طول مدت این 5 شب عزاداری، برنامه های فرهنگی ویژه ای در خصوص ایام محرم برای فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی برگزار شد.

کد خبر: 1028501

وب گردی

وب گردی