دومین یادواره شهدای حشدالعشبی در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود

دومین یادواره شهدای حشد الشعبی و افتتاحیه اعزام کاروان‌های دانشجویی اربعین چهار مهر در سفارت سابق آمریکا برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلال خالقی دبیر دومین یادواره شهدای حشد الشعبی و افتتاحیه اعزام کاروان‌های دانشجویی اربعین با بیان اینکه باهدف یادآوری رشادت‌های رزمندگان ایرانی و عراقی که برای دفاع از عتبات عالیات در مقابل داعش و سایر گروه‌های تروریستی از خون خود گذشتند، گفت: دومین یادواره شهدای حشد الشعبی عراق و شهدای ایرانی مدافع عتبات عالیات فردا چهار مهرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با همکاری سازمان بسیج دانشجویی کشور در سالن بصیرت لانه جاسوسی سابق آمریکا (مجتمع دانشجویی 13 آبان) برگزار خواهد شد.

وی گفت: تلاش شده برنامه هویت ایرانی عراقی داشته باشد، سخنران ایرانی مراسم حسین اکبری معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنران عراقی نیز ماجد غماص مسئول دفتر مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق در تهران است.

مسئول دفتر جهان اسلام و بین‌الملل بسیج دانشگاه صدا و سیما بیان کرد: شهدای شاخصی که امسال به نمایندگی از خیل عظیم مجاهدان راه حق مورد تقدیر قرار می‌گیرند، سردار شهید تقوی (ابومریم) از مستشاران نظامی ارشد ایرانی که در راه دفاع از عتبات عالیات به شهادت رسید و شهید ابو منتظر (المحمداوی) معاون عملیات بسیج مردمی عراق است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه از سوی بسیج دانشجویی افزود: این یادواره برنامه دانشجویی است که با حداقل‌های در دسترس و وسع تشکل‌های دانشجویی برگزار شده و فضای شرکت کنندگان نیز عمدتا دانشجویی است، البته هماهنگی لازم برای امکان حضور خانواده‌ها و عموم علاقه مندان به شهدای مدافع حرم انجام شده است.

خالقی یادآور شد: دانشجویان خارجی بویژه دانشجویان کشورهای اسلامی و محور مقاومت از جمله اقشار دعوت شده به یادواره شهدای حشدالشعبی و مدافع حرم است و بار دیگر از عموم دانشجویان دعوت به عمل می‌آوریم با حضور در این برنامه مهمان محفل شهدای مدافع عتبات عالیات باشند.

این فعال دانشجویی با اشاره به اوج گرفتن فعالیت ستادهای اربعین دانشجویی در این ایام افزود: بخش دیگری از این برنامه افتتاحیه اعزام کاروان‌های دانشجویی اربعین است، در این همین راستا بخشی از دانشجویان شرکت کننده در کاروان 1600 نفره انصار القائم(عج) بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران نیز در برنامه حضور یافته و جلسه هفتگی هیئت خویش را در قالب یادواره شهدای پنجشنبه برگزار خواهند کرد.

گفتنی است دومین یادواره شهدای حشد الشعبی و افتتاحیه اعزام کاروان‌های دانشجویی اربعین، فردا پنجشنبه چهارم مهرماه از ساعت 16 لغایت 19 در سفارت سابق آمریکا(لانه جاسوسی) واقع در خیابان طالقانی تهران برگزار خواهد شد و حضور عموم علاقه‌مندان به سیره شهدا در این برنامه گرامی داشته می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028557

وب گردی

وب گردی