اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای به آلمان اعزام شدند

اولین گروه اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و‌حرفه‌ای جهت شرکت در دوره آموزشی به آلمان اعزام شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای، اولین گروه اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای جهت شرکت در دوره های آموزشی به کشور آلمان اعزام شدند.

بنابر این گزارش، در اجرای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و سه موسسه آموزش های فنی‌و‌حرفه‌ای در آلمان که در قالب پروزه CC-Iran در تهران به امضا رسید، تعداد پنج نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای جهت شرکت در دوره آموزشی 14 روزه «فناوری های سرمایش، تهویه و پمپ های حرارتی»، وارد دوسلدورف شدند و میزبانان آلمانی در فرودگاه این شهر از این هیئت اعزامی استقبال و ایشان را تا محل اقامت همراهی کردند.

این برنامه آموزشی در قالب یکی از برنامه های اجرایی پروژه CC-Iran با حمایت مالی کامل وزارت آموزش و تحقیقات آلمان فدرال برگزار می‌شود و کلیه هزینه‌های آموزش، اقامت و پذیرایی را طرف‌های آلمانی تقبل‌کرده‌اند.

گفتنی است، این دوره که به صورت کاملا عملیاتی و اجرایی برنامه ریزی شده و با حضور در مراکز صنعتی مرتبط در کشور آلمان در حال اجراست تا اواسط مهر ماه سال جاری مهرماه ادامه خواهد داشت و طبق توافقات طرفین در سال 2020 نیز گروه دیگری از اساتید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در قالب همین پروژه و با استفاده از منابع مالی وزارت آموزش و تحقیقات آلمان فدرال در سایر زمینه‌ها و رشته‌ها نیز به آلمان اعزام خواهند شد.

شایان ذکر است در هفته دوم این دوره 2 نفر از مدیران کل معاونت آموزش دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای به منظور تصمیم گیری در خصوص نحوه ادامه همکاری‌های آتی و برگزاری دوره‌های مورد نیاز دانشگاه به آلمان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028571

وب گردی

وب گردی