دفاع روزانه  ۸۰۰ پایان‌نامه که نسبتی با مشکلات کشور ندارند

معاون هماهنگ ‏کننده سازمان بسیج دانشجویی گفت: به‌طور میانگین روزانه ۸۰۰ پایان نامه در کشور دفاع می‌شود که نسبتی با مشکلات کشور ندارند و این موضوع یک فاجعه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، خادمی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی کرمانشاه که امروز در سالن پروفسور شمسی‌پور دانشگاه رازی برگزار شد، گفت: با پرداختن شبکه بزرگ بسیج دانشجویی به مسائل متعدد در کشور، این مسائل در لایحه‌های کشوری، استانی، شهری و شهرستانی قابل رفع است.

معاون هماهنگ‏ کننده سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری از دانشجویان در بیانیه گام دوم آمده است بیان کرد: عنوان جوان 40 بار در بیانیه گام دوم آمده است و در نشست‎های مختلف مقام معظم رهبری با دانشجویان مطالب و نکات مهم به این قشر گوشزد شده است.

خادمی با بیان اینکه ما مسئله‎ بنام خودباوری و دشمنی بنام چالش ناکارآمدی داریم، گفت: در چهل سال اخیر در مؤلفه‎های متعدد و مسیرهای مختلف دشمن موضوع خودباوری را به چالش کشیده است و براین اساس مقام معظم رهبری چهار عظمت را در بیانیه گام دوم متذکر شده‌اند.

وی با بیان اینکه عظمت وقوع انقلاب اسلامی ایران، عظمت راه طی شده و عظمت ایجاد تمدن اسلامی در فرمایشات مقام معظم رهبری ذکر شده است عنوان کرد: عظمت جوان مؤمن انقلابی به عنوان چهارمین بخش در فرمایشات مقام معظم رهبری مطرح است و ناگفته نماند که دشمن در تمام سال‌ها نظام را با جنگ تبلیغاتی به ناکارآمدی متهم کرده است.

معاون هماهنگ ‏کننده سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به هسته‎های مسئله محور و تشکیل آنها در دانشگاه‎ها گفت: مسائل توسط شبکه بزرگ نخبگانی رصد می‌شود که ناحیه دانشجویی کرمانشاه یکی از پیشروترین استان‌ها در تشکیل هسته‌های مسئله محور بوده و انتظار داریم موضوع شناخت مسائل استان، کشور و بین‌المللی را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028588

وب گردی

وب گردی