تسهیلات دانشگاه آزاد نجف آباد برای افزایش رفاه دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: تلاش همه‌جانبه این واحد دانشگاهی برای ارتقای کیفیت خدمات و توسعه امکانات رفاهی به‌منظور افزایش رضایت‌مندی دانشجویان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد واحد نجف آباد در تشریح اقدامات خدماتی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به‌منظور افزایش رضایت‌مندی دانشجویان اظهار کرد: تمام فعالیت‌هایی که در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات و توسعه امکانات رفاهی انجام شده به‌منظور افزایش سطح رضایت‌مندی دانشجویان است.

وی احداث استخرهای ذخیره آب‌های سطحی و کشاورزی، تعمیر، تجهیز و بهسازی خوابگاه‌های دانشجویی، ساخت گیت‌های ورودی دانشجویی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس داخلی، تعمیر و بهسازی ساختمان برخی از دانشکده‌ها و استانداردسازی سالن‌های پخت غذا در سلف‌سرویس مرکزی دانشگاه را ازجمله اقدامات انجام‌شده در یک سال گذشته برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد عملیات احداث نمازخانه و سالن اجتماعات در محل خوابگاه خواهران، نصب آسانسور در دانشکده فنی و مهندسی و ترمیم آسفالت معابر دانشگاه را از فعالیت‌های در دست اقدام برشمرد.

نقش افزود: به‌منظور توسعه فضاهای خدماتی و رفاهی در دانشگاه و بنا به تقاضای مکرر دانشجویان، مجموعه سالن‌های مطالعه خواهران و برادران هرکدام با گنجایش ۲۰۰ نفر در مرکز دانشگاه مکان‌یابی و پس از نوسازی و تجهیز این سالن‌ها، برای بهره‌برداری در اختیار دانشجویان قرارگرفته است.

عضو هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: تغییر و بهسازی ساختمان حوزه معاونت آموزشی دانشگاه به‌منظور دسترسی آسان دانشجویان و تسهیل در فرایند صدور گواهی‌های آموزشی و پژوهشی دبیرخانه شماره دو در سالن اندیشه این دانشگاه راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.

این مقام مسئول افزود: به‌منظور تمرکززدایی و دسترسی بهتر دانشجویان برخی از قسمت‌های معاونت پژوهشی شامل کارشناسان امور پایان‌نامه به دانشکده‌ها منتقل شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خاطر نشان کرد: بازنگری و بهینه‌سازی فرآیندهای اداری، آموزشی و پژوهشی اتوماسیون فعالیت‌ها با ارتقای فناوری اطلاعات به‌ویژه در بعد نرم‌افزاری در دستور کار است که خروجی‌های آن برای دانشجویان و کارکنان ملموس شده است.

نقش ادامه داد: احداث میدان ورودی دانشگاه و ساماندهی ورودی غربی، نوسازی و بهسازی ساختمان قدیم دانشکده‌های پزشکی و پرستاری هم‌زمان با طراحی و اجرای سیستم سرمایشی و گرمایشی این ساختمان و تعریف کاربری‌های اداری و آموزشی و دانشجویی با عنوان ساختمان اندیشه را از دیگر فعالیت‌های عمرانی است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت غذای سلف دانشجویی و رستوران آزاد، طرح ساماندهی و نظارت بر کیفیت سرویس‌های ایاب و ذهاب داخلی و بین‌شهری، راه‌اندازی اپلیکیشن نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل دانشجویی و سرویس‌های ایاب و ذهاب، سامان‌دهی و نظم‌بخشی پارکینگ‌های دانشجویی از دیگر موارد انجام‌شده یا در دست اقدام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد یادآور شد: هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید بوفه مرکزی دانشگاه در ساختمانی جدید و با امکانات منحصربه‌فرد و معماری زیبا و تنوع ویژه غذایی افتتاح می‌شود که امید است در ارتقای خدمت‌رسانی به دانشجویان مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028591

وب گردی

وب گردی