راه اندازی اولین آکادمی تخصصی زبان کودکان به شیوه زبان مادری در استان یزد

مدیر مرکز جامع آموزش زبان دانشگاه آزاد یزد گفت: در آکادمی زبان دانشگاه آزاد یزد، کودکان هیچگونه موضوع ومفهومی را بطور مستقیم آموزش نمی بینند بلکه بصورت غیر مستقیم و به شیوه زبان مادری آن را فرا می گیرند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، امین نعیمی مدیر گروه زبان انگلیسی و مرکز جامع آموزش زبان دانشگاه آزاد گفت: در این مرکز تمام مفاهیم یادگیری به کودکان از طریق بازی، شعر، موسیقی، داستان، کاردستی، دست ورزی، نمایش فیلم و وسایل کمک آموزشی همگی به زبان انگلیسی به کودک منتقل می شود.

نعیمی تصییح کرد: در مرکز آکادمی زبان، کودکان هیچگونه موضوع ومفهومی را بطور مستقیم آموزش نمی بینند بلکه بصورت غیر مستقیم و بشیوه زبان مادری آن را فرا می گیرند.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در مرکز تخصصی آکادمی زبان، کلاسهای آموزشی برای مادران و کودکان دوزبانه، کلاسهای ویژه، کلاس ترمیک، و کلاسهای آموزشی چندزبانه و کلاسهای درسی ریاضی و علوم به زبان انگلیسی تشکیل می شود.

نعیمی اذعان کرد: این آکادمی زبان ویژه کودکان 1سال و نیم تا 8سال در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه کارگاههای دوره ای مهارت های فرزندپروری ویژه والدین هم در حاشیه این آکادمی انجام می شود.

گفتنی است در این مرکز تورهای گردشگری به زبان انگلیسی و با تجهیزات اتاق بازی اجرا شده است که پس از پایان هر دوره مدرک رسمی از سوی آکادمی به شرکت کنندگان اعطا می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028598

وب گردی

وب گردی