دومین مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز افتتاح شد

دومین اداره کل منطقه ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دومین اداره کل منطقه ای مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات در شیراز افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد، مدیران و معاونان مرکز نظارت برگزار شد، حمیدرضا زارعی به عنوان مدیر کل منطقه یک مرکز نظارت دانشگاه معرفی شد. منطقه یک مرکز نظارت دانشگاه آزاد اسلامی مشتمل بر سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است.

ملکی تبار در ابتدای این مراسم، ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) با قدردانی از میزبانی واحد شیراز، گفت: نظارت بر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این به‌ صورت غیرمتمرکز و از طریق ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات استان‌ها انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه کمسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، ساختار این مرکز به‌ صورت منطقه‌ای شده، اظهار داشت: واحدهای نظارت مالی، نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد از ادارات زیرمجموعه هر اداره کل منطقه‌ای خواهد بود.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در این ساختار قرار است در کل کشور، ۱۰ اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه‌ای تشکیل شود که حیطه نظارتی هر اداره کل مشتمل بر سه استان خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تشکیل ساختار جدید، خواستار همکاری مسئولان دانشگاه با این مرکز شد و تأکید کرد: وظیفه این اداره کل ایجاد یک داشبورد مدیریتی برای مسئولان استان ها و دست اندرکاران آموزشی است تا آنها بتوانند ضمن مشاهده وضعیت عملکرد خود به سمت وضعیت بهتر حرکت کنند و همچنین با به کارگیری ابزارهای نظارتی و بازرسی در تصمیم‌ گیری ها شاهد بهبود و تعالی روز افزون دانشگاه ها باشیم.

در ادامه این نشست، هر یک از معاونت های مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به تبیین ساختار جدید این مرکز و مأموریت های پیش روی هر معاونت پرداختند و دبیران هیأت امنای سه استان فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028605

وب گردی

وب گردی