برگزاری اولین دوره نمایشگاه علمی، پژوهشی و فرهنگی در واحد رشت

به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان جدیدالورود با شرکت های دانش بنیان واحد رشت، اولین دوره نمایشگاه علمی، پژوهشی و فرهنگی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

اولین دوره نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با مشارکت کانون دانشجویی اقتصاد مقاومتی حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی، مرکز رشد واحدهای فناور، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با هدف نشان دادن آخرین دستاوردها در زمینه علمی، پژوهشی، فرهنگی همچنین رونمایی از محصول جدید کانون دانشجویی اقتصاد مقاومتی معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی در زمینه کسب و کارهای نوپا که با مشارکت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رشت تولید شده برگزار شد.

ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت ضمن بازدید از نمایشگاه علمی و پژوهشی واحد رشت گفت: تلاش داریم در این نمایشگاه فعالیت ها و محصولات مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در زمینه شرکت های دانش بنیاد را به دانشجویان جدیدالورود معرفی کنیم.

وی باشاره با اهمیت آشنایی دانشجویان با حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی افزود: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها می تواند، ضمن آشنایی با بخش های مختلف دانشگاه انگیزه ای ایجاد کند تا قدم بر عرصه های علمی و پژوهشی و فعالیت در امورفرهنگی که از اهمیت بسیاری برخوردار است، بگذارد .

چیرانی با تاکید بر برگزاری اینگونه نمایشگاه‌­ها گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف می‌تواند پاسخگوی قشر جوان دانشجو که در حوزه کسب و کار نوپا دغدغه دارند، باشد.

در این نمایشگاه 7 شرکت دانش بنیان از مرکز رشد و 12 کتاب منتخب از سال 91 تا 97 از انتشارات کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به معرض دید دانشجویان جدیدالورود قرارگرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028636

وب گردی

وب گردی