تسلا استفاده از اینترنت را سهمیه بندی کرد

تسلا در بروزرسانی جدید خود استفاده از اینترنت را برای دارندگان اتومبیل های این شرک محدود کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، تسلا که به عنوان یکی از مهمترین شرکتهای خودروسازی دنیای فناوری شناخته می شود ، با بروزرسانی جدید ، سهمیه بندی اینترنت را برای خودروهای خود به همراه آورد. خودروهای مارک تسلا با اتصال به اینترنت دیگر از حد مجاز عبور نخواهند کرد. با این حرکت تسلا ، علامت سؤال در ذهن برخی از رانندگان بوجود آمده است.

شرکت تسلا سال گذشته پشتیبانی از اینترنت را در خودروهای خود ارائه داد. با این وجود ، تعیین میزان استفاده از داده ها دشوار بود زیرا خودرو فاقد شمارنده داده بود تا راننده ببیند چه میزان داده استفاده می شود و صاحبان خودرو نیز از این موضوع شکایت داشتند. بروزرسانی جدید دارای پیشخوان داده است که رانندگان می توانند آن را مشاهده کنند.

آیا تسلا می خواهد با این بروزرسانی رانندگان را محدود کند؟

در روزرسانی سهمیه ، شرایط مختلفی به وجود آمده است. برخی از دارندگان تسلا پس از بروزرسانی سهمیه ، متوجه محدودیت 50 گیگابایتی شدند.پس از اتفاق این سوال مطرح شد که ، آیا تسلا می خواهد با این بروزرسانی رانندگان را محدود کند؟ تا کنون هیچ گزارشی از طرف شرکت در این مورد منتشر نشده است.

در حال حاضر ، مشخص نیست اگر کسی از 50 گیگابایت داده عبور کرد با چیزی روبرو خواهد شد. با این وجود ، ممکن است در صورت تجاوز از سهمیه ، پرداخت هزینه اضافی نیز وجود داشته باشد.

مقامات شرکت گفتند که با افزایش تعداد اتومبیل های برخوردار از نرم افزار جدید می توان اطلاعات واضح تری در مورد این موضوع به دست آورد و رانندگان به استفاده از یوتیوب، وقت گذراندن در شبکه اجتماعی در طول سفر تشویق کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028638

وب گردی

وب گردی