مرکز نظارت و بازرسی از ضروریات اصلی دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارسی، مرکز نظارت و بازرسی را از ضروریات اصلی دانشگاه دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد کاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز در مراسم افتتاح دومین اداره کل منطقه ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز با اشاره به آیه ای از قرآن کریم درباره نظارت گفت: خداوند وقتی انسان را روی زمین می‌فرستد، اولین کاری که می‌کند ناظر برایش قرار می‌دهد، که خوبی و بدی‌هایش ثبت شود، بنابراین ضرورت نظارت و بازرسی بر هیچ کسی پوشیده نیست و یکی از ضروریات اصلی دانشگاه است. خوشبختانه در دوره جدید ساختار آن متحول و خیلی بهتر شده است.

وی ادامه داد: در استان فارس بازرسی بسیار به ما کمک کرده است، به عنوان مثال در حوزه اداره امور گاهی اوقات به خاطر برخی از ضرورت‌های اقتضایی در مدیریت مجبوریم خواسته یا ناخواسته در بعضی از موارد انعطاف به خرج دهیم و شرایط در نقاط مختلف مدیریتی فرق می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر همکارانی که هستند این شرایط را خیلی راحت تر می توانیم منتقل و درک کنیم، اما اگر گاهی اوقات شرایطی باشد که درک نشود، مشکل به وجود می آید.

کاوه پیشقدم ادامه داد: مشکل دوم این است که استان فارس ۳۵ واحد و مرکز دارد، خواهش ما این است که اگر امکان داشته باشد حوزه بازرسی فارس استقلال داشته باشد و برای دو استان دیگر هم یک بازرسی مستقل گذاشته شود، چون واقعاً رسیدگی به آن مشکل است.

وی با قدردانی از حسن نیت ملکی تبار و همکارانشان، خواستار ایجاد یک تعامل گفت‌وگو محور شد و افزود: در برخی از موارد آشکار شدن امور مشکلاتی را ایجاد می کند و اعتماد به حوزه مدیریتی استان مسأله بسیار مهمی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028643

وب گردی

وب گردی