اولین تصاویر از ولوو XC40 الکتریکی منتشر شد

شرکت سوئدی ولوو اولین تصاویر از خودروی الکتریکی Volvo XC40 را منتشر کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ولوو که یکی از معتبرترین مارک های اتومبیل سازان جهان در زمینه امنیت بالای اتومبیل های تولیدی خود است ، همچنان در حال کار بر روی اتومبیل های الکتریکی است.

در این زمینه این شرکت تاریخ معرفی خودروی الکتریکی جدید خود Volvo XC40 را اعلام کرد. بزودی روکش این اتومبیل برداشته خواهد شد.

شمارش معکوس برای Volvo XC40 الکتریکی شروع می شود

XC40 کوچکترین عضو خانواده SUV در هنگام عرضه با موتور معمولی نیز توجه ها را به خود جلب کرده بود. اکنون شرکت می خواهد این مدل را به موتور الکتریکی مجهز کند.

اولین تصاویر از خودروی الکتریکی ولوو XC40 اخیراً منتشر شده است. در عکس های منتشر شده باتری ها در کف اتومبیل قرار داده شده و در حفاظ امنیتی قرار دارند.

مالین اکهولم ، مسئول امنیت ولوو ، جزئیات امنیتی XC40 جدید را اعلام کرد، او ضمن اعلام این نکته که این مدل امنترین خودروی تولید شده توسط ولوو است افزود جلوبندی مجددا طراحی شده و اقدامات حفاظتی اضافی نیز انجام شده است. این مقام مسئول با تأکید بر اینکه محافظ ایمنی باتری ها کاملااز آلومینیوم ساخته شده است ، گفت: با قرار دادن باتری روی کف وسیله نقلیه ، ریسک در تصادفات کاهش می یابد.

همانطور که در ابتدا گفتیم ، ولوو قبلاً قابلیت خود را در زمینه امنیت تولیدات خود نشان داده است. با این حال ، با مجهز کردن XC40 به رادار، دوربین و سنسورهای مافوق صوت و همچنین سیستم های پشتیبانی پیشرفته درایور (ADAS) ، در این زمینه یک گام فراتر گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028651

وب گردی

وب گردی