امتیاز  Mate 30 Pro  در تست DxOMark  اعلام شد

مدل پرچمدار جدید هواوی با نام Huawei Mate 30 Pro توانست با بهره بردن از دوربین قدرتمند خود تست DxOMark   را با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مدل پرچمدار جدید هواوی با نام Huawei Mate 30 Pro به تازگی معرفی شده است. Mate 30 Pro نیز مانند هر مدل هواوی ، با ویژگی های دوربین خود توانست در تست DxOMark در رده بالا قرار بگیرد.

ویژگی های دوربین Huawei Mate 30 Pro

4 دوربین در پشت گوشی هواوی میت 30 پرو قرار دارند. این گوشی از دوربین تله ، دوربین زاویه فوق العاده گسترده و دوربین سه بعدی ToF بهره می برد و دوربین اصلی دارای رزولوشن 40 مگاپیکسلی و دیافراگم f / 1.6 است.

دوربین تله 8 مگاپیکسلی و دوربین 40 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض دارای دیافراگم f / 2.4 و f / 1.8 هستند. لنزهای تله فوتو قادر به بزرگنمایی حداکثر 3 برابر هستند. این دوربین در ترکیب با بزرگنمایی هیبرید قادر است تا 10 برابر بزرگنمایی کند و می تواند در کل 45 برابر زوم انجام دهد.

به همراه دوربین 3D ToF ، دوربین اصلی قادر است به صورت سه بعدی اسکن کند. به این ترتیب استفاده از حالت پرتره و حالت دیافراگم را یک تجربه موفق تر می کند.

قسمت جلویی نیز دارای دو دوربین است که دوربین اصلی 32 مگاپیکسل و دوربین دیگر درای قابلیت 3D ToF است.

امتیاز Huawei Mate 30 Pro در تست DxOMark

DxOMark به دوربین پرچمدار جدید هواوی Mate 30 Pro امتیاز 121 را داد. این تلفن در قسمت عکس 131 امتیاز و در بخش ویدیو 100 امتیاز کسب کرد.

با این امتیاز ها ، Mate 30 Pro با 4 امتیاز اختلاف +Galaxy Note 10 که در رده اول این لیست قرار داشت ، را پشت سر گذاشت . به این ترتیب Mate 30 Pro در صدر لیست DxOMark قرار گرفت. Huawei P30 Pro نیز در رده سوم این لیست قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028658

وب گردی

وب گردی