همایش ملی «هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی» برگزار می شود

نخستین همایش ملی «هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی» توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و همکاری شبکه هوش مصنوعی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، «هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی»گامی برای ارتقای فعالیت ها در این حوزه است. برگزاری آکادمی هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی، کارگاه های آموزشی عملی هوش مصنوعی در نورورادیولوژی، سخنرانی و انتشار پوستر مقالات بخش هایی از این همایش ملی است.

برگزاری آکادمی هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی که رویدادی بین المللی است که زیر نظر انجمن اروپایی انفورماتیک تصویربرداری پزشکی (EuSoMII) در ایران برگزار می شود و در آن به مهمترین مفاهیم پایه و کاربردی هوش مصنوعی در رادیولوژی و سایر تصویربرداری های پزشکی پرداخته می شود.

همچنین در این همایش ۳ کارگاه عملی با موضوعات هوش مصنوعی در نورورادیولوژی با استفاده از متلب، به کارگیری هوش مصنوعی بدون نیاز به برنامه نویسی و هوش مصنوعی در نورورادیولوژی با استفاده از پایتون برگزار می شود که در آنها پس از معرفی اجمالی مبانی تئوریک، راهنمای گام به گام تنظیم یک الگوریتم در محیط های مربوطه ارائه و با استفاده از نمونه های واقعی تا پایان روز تمرین های عملی متعدد برای کسب تجربه عملی در طراحی شبکه های هوش مصنوعی اجرا می شود.

ارائه ۲۰ مقاله برای ارائه شفاهی و ۱۵ مقاله برای ارائه پوستر نیز از دیگر برنامه های این رویداد است. در این همایش غرفه های نمایشگاهی برای ارائه دستاوردهای شرکت های فعال در حوزه انفورماتیک تصویربرداری و داده پردازی در حوزه سلامت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نخستین همایش ملی «هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی» ۱۱ تا ۱۴ آبان ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028698

وب گردی

وب گردی