مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران امشب به پایان می‌رسد

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران سال ۹۸ مطابق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ساعت ۲۴ امشب پنجم مهرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مطابق اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران و تمدید مهلت ثبت نام و شرکت در این آزمون، داوطلبان باید توجه داشته باشند که مهلت تمدید شده این آزمون ساعت ۲۴ امشب جمعه پنجم مهرماه ۹۸ به پایان می‌رسد.

کارت شرکت در این آزمون از روز سه شنبه ۳۰ مهرماه ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و آزمون در روز جمعه سوم آبان ماه ۹۸ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه و کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.

استخدام نیروی انسانی مورد نیاز بانک، براساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل (مشتمل بر آزمون، مصاحبه تخصصی و رفتاری، گزینش، انجام معاینات پزشکی و ...) انجام خواهد شد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق حد نصاب یا رتبه لازم را کسب نکند موضوع ادامه مراحل استخدام آنان منتفی خواهد شد.

بانک پس از برگزاری آزمون کتبی، ارزیابی رفتاری، روانشناختی و مصاحبه تخصصی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان مورد نظر خود اقدام خواهد کرد، قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل جذب از قبیل: گزینش، معاینات پزشکی و طی دوره‌های آموزشی به تعداد مورد نیاز انتخاب خواهند شد.

موفقیت پذیرفته شدگان به تنهایی و در هر یک از موارد آزمون، مصاحبه روانشناختی، مصاحبه تخصصی و .. به منزله پذیرفته شدن فرد متقاضی نبوده، و مسئولیتی برای این بانک ایجاد نخواهد کرد و پذیرش فرد متقاضی صرفاً در صورت طی فرآیند کل استخدام در این بانک خواهد بود. همچنین بانک در قبال ادامه فرآیند استخدام افرادی که علیرغم عدم وجود شرایط احراز متقاضیان در آزمون مزبور شرکت کنند، هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

در صورت احراز مغایرت مدارک و یا عدم تطابق شرایط فرد متقاضی با شرایط تعیین شده، بلافاصله / در هر مرحله از مراحل جذب، ادامه فرآیند جذب متقاضی متوقف و ادامه همکاری با وی منتفی خواهد شد.

چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی و یا پس از استخدام و اشتغال به کار مشخص شود، گردد متقاضی دارای مدرک تحصیلی بالاتر/ پایین‌تر از فوق لیسانس درآزمون شرکت نموده از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028701

وب گردی

وب گردی