تغییر مهم در باتری اپل واچ سری 5

بعد از آیفون 11 پرو مکس ، این بار نوبت اپل واچ سری 5 است تا قطعات آن توسط تیم iFixit جداسازی شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به دنبال آیفون 11 پرو مکس ، این بار نوبت اپل واچ سری 5 یکی از دیگر محصولات جدید اپل بود تا قطعات آن توسط تیم iFixit جداسازی شود. اولین جزئیات قابل توجه در فضای داخلی ساعت هوشمند جدید اپل ، تغییر در طراحی باتری بود.

اپل واچ سری 5 در دو نسخه با ابعاد 44 میلی متری و 40 میلی متری عرضه شده است.

هنگامی که اپل واچ سری 5 با ابعاد 44 میلی متر توسط iFixit باز شد تفاوت کمی بین این سری با سری 4 مشاهده می شود. با این حال با دقت بیشتر می توان تفاوت های مهمی را بین ساعت هوشمند جدید 40 میلی متری و سری 4 آن دید.

تغییر قابل توجه برای باتری اپل واچ سری 5

باتری موجود در ساعت هوشمند جدید اپل به جای یک پوشش فویلی که بیشتر باتری های لیتیوم یونی را پوشش می دهد با یک کیس فلزی ساخته شده از آلومینیوم در بر گرفته شده است. اگرچه هیچ تغییری اساسی در اندازه باتری ایجاد نشده ، ظرفیت آن 10 درصد افزایش یافته است.

از نظر ارقام ، سری 4 دارای باتری 0.858 Wh و سری 5 دارای باتری 0.944 Wh است. در این زمینه به راحتی می توان گفت که اپل با استفاده از فضای به دست آمده از تغییر در طراحی ظرفیت باتری را افزایش داده است.

iFixit می گوید محفظه فلزی، باتری را از نظر فیزیکی قوی تر کرده و آن را برای تعمیر ایده آل می کند. محفظه آلومینیومی در برابر سوراخ شدن بسیار مقاوم تر است و خطر را در هنگام تعمیرات به حداقل می رساند.

شایان ذکر است که این تغییر محدود به اپل واچ سری 5، 40 میلی متر است. ساعت هوشمند جدید 44 میلی متر هیچ تغییری در طراحی باتری ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028709

وب گردی

وب گردی