دومین کنفرانس ملی «پیشرفت‌های اخیر در مهندسی و علوم نوین» برگزار می‌شود

دومین کنفرانس ملی «پیشرفت‌های اخیر در مهندسی و علوم نوین» با حمایت دانشگاه‌ها و مراکز علمی داخلی و بین المللی ۲۸ آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین کنفرانس ملی «پیشرفت‌های اخیر در مهندسی و علوم نوین» با حمایت دانشگاه‌ها و مراکز علمی داخلی و بین المللی، همکاری و حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو در عرصه علم و صنعت ۲۸ آذرماه ۹۸ به همت پژوهشگاه فرهنگ و هنر در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما تهران برگزار خواهد شد.

اساتید، صاحبنظران، دانشجویان، مهندسان، کارشناسان، پژوهشگران و علاقمندان حوزه مهندسی و علوم نوین در صورت تمایل می‌توانند تا ۲۵ آبان ماه ۹۸ نسبت به ارائه مقاله خود اقدام کنند.

محور‌های مختلفی در حوزه مهندسی و علوم در دومین کنفرانس ملی «پیشرفت‌های اخیر در مهندسی و علوم نوین» بررسی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مهندسی برق، مکانیک، کامپیوتر، عمران، معماری، صنایع، کشاورزی، متالوژی، معدن، هوا فضا و ... در حوزه مهندسی و شیمی کاربردی، زمین شناسی، بیوتکنولوژی، صنایع غذایی، زیست شناسی، علوم همگرا و ... در حوزه علوم اشاره کرد.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد علمی دانشگاهی تا یازدهم آذرماه ۹۸ برای ثبت نام فرصت دارند. گفتنی است تمامی متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت این رویداد به نشانی http://www.۲desconf.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028711

وب گردی

وب گردی